Rick Rubin este producatorul anului. Iar.

rickrub

Pentru asta. Si pentru asta. Si asta. Dar si asta, si o parte din asta. Nu pentru Hip-Hop. Desi se pare ca are o melodie pe albumul baietilor de la Clipse Till The Casket Drops, care o sa apara in curand. Cine stie pentru ce va mai lua la anul. 😉 El e unul singur, categorii la Grammy sunt multe.

Il stii pe Rick Rubin, Leonardo da Vinci al muzicii. LL Cool J, Public Enemy, Beastie Boys si Run D.M.C. il stiu de pe vremea cand ne nasteam noi. Jay-Z il stie mai de curand:

P.S.: I-a luat fata lui will.i.am, care era nominalizat pentru acelasi premiu. Bravo lui. Si bravo si celuilalt.

33 responses to “Rick Rubin este producatorul anului. Iar.

  1. Asta am avut onoarea s-o vad in direct, as merge putin mai departe si l-as numi producatorul deceniilor 8 si 9 din secolul ce tocmai trecu pe langa noi. Big up pentru parintele rapcore si DefJam.

  2. Rubin Rupe, unul dintre producatorii mei preferati, intre Frank Farian, Scott Storch si Kara dioGuardi.

  3. E prea tare. Atât de tare că nu-i mai lasă și pe alții mai tineri…

  4. Hmm, nu sunt altii mai tineri care sa faca ce face el si oricum nu se mai face muzica ca in 70/80

  5. http://www.youtube.com/watch?v=E0QdtLQ45mU varianta finala la singelul lui 50 de pe „Before I Self Distruct” suna destul de diferit, significant mai bine – B2 ce zici de data asta? 🙂 … pianul totusi parca tot mai bine lipsea.

  6. http://www.youtube.com/watch?v=fzH0znEtUmk – keys to the city – un instrumental genial de la un producator fantastic.

  7. eu m-am plictisit de genul asta de beaturi, toata lumea poate sa ia un sample si sa faca „ceva”, din pacate nimic special. Nu zic ca Alchemist nu e tare, dar beatul asta nu mi se pare ceva extraordinar.

  8. Nici pe mine nu ma entuziasmeaza sa-ti faci o cariera din taiat bucati din alte melodii, imi plac dar nu in mod special … dar imi place foarte mult cum a iesit piesa finala 🙂

  9. Eu nu zic de sampling in general, caci Kanye, de ex., mi se pare genial si unic (la momentul cand a aparut, pt. ca acum il copie toti). Stay tuned pe blog Kreuzet, urmeaza in exclusivitate un interviu cu Canei FInch, co-producatorul de la „Live your life”.

  10. Canei Finch e un producator foarte interesant, dar se pare ca inca n-a spart bariera de „co-producator” sa iasa din umbra celor cu care lucreaza, l-am remarcat prima data in 2006 pe „Pac’s Life” la piesa „Dumpin'” – daca tin bine minte era creditat cu „keyboards” – oricum una din cele mai bune piese ale lui 2Pac, sigur cea mai tare de pe albumul respectiv alaturi de „Soon As I Get Home” produsa de legendarul QD3, fiul lui Quincy Jones.

  11. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Kiss_(album) urmeaza si Jadakiss – al doilea single e aici http://www.youtube.com/watch?v=VqipVZ-5fm0 collabo cu Jay-Z imi aduce aminte de Nas in vremea legendarului „One Mic” – punct de interes maxim – piesa cu Jazmine Sullivan, noua voce interesanta r&b din 2008, pe o piesa produsa de Just Blaze. Se poate mai tare ?

  12. iar nu-mi apar comentariile ? 😐

  13. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Kiss_(album) urmeaza si Jadakiss – al doilea single e aici http://www.youtube.com/watch?v=VqipVZ-5fm0 collabo cu Jay-Z imi aduce aminte de Nas in vremea legendarului „One Mic” – punct de interes maxim – piesa cu Jazmine Sullivan, noua voce interesanta r&b din 2008, pe o piesa produsa de Just Blaze. Se poate mai tare ??

  14. Urmeaza si Jadakiss – al doilea single e aici http://www.youtube.com/watch?v=VqipVZ-5fm0 collabo cu Jay-Z imi aduce aminte de Nas in vremea legendarului „One Mic” – punct de interes maxim – piesa cu Jazmine Sullivan, noua voce interesanta r&b din 2008, pe o piesa produsa de Just Blaze. Se poate mai tare ?

  15. nu ma sparge piesa, ar sa stii ca a trecut si pe partea de producator Canei, o sa aibe o bomba pe albumul lui Fif’, are ctaeva pe Young Chris, Jeezy din cate am inteles. BTW si WDF, Double L o sa aibe piese pe urmatoarele Petey Pablo si Mims.

  16. Wikipedia nu zice nimic de Canei Finch pe albumul lui 50 – poate doar tot co producator – Petey Pablo era tare, dar l-am pierdut in ceatza. Iar am ramas numa noi pe blog – facem cet rep 😀 :)))

  17. si inca ceva cu NEEDLZ si 9TH WONDER/DAVID DAVID DAVID DAVID BANNER :))

  18. Ziua Doctorului – 18 februarie – http://www.aftermathmusic.com/blog/?p=366 – auditie placuta 😀

  19. observ asta voiam sa scriu si eu :))

  20. Mista’ B, app, tu produci?

  21. E un cuvant asa de pretentions pt ce facem noi de fapt :))) :))

  22. http://www.blackoutmagazine.ro – ati aflat de chestia asta? eu abea am dat de ea – si suna interesant. Astept lansarea online.

  23. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=52191483 – Grandmaster Flash feat. Snoop Dogg & Red Cafe – Swagger – single Grandmaster Flash – da, da tot acelasi care scria istoria hip hopului cand noi nu eram nascuti inca – scoate primul album oficial de studio de la „On the Strength” dupa 21 de ani pe 3 martie – albumul suna mai mult decat bine si cu niste invitati cel putin interesanti cum ar fi Snoop Dogg, Red Cafe, Busta Rhymes, Q Tip, Big Daddy Kane, Krs One eu ma grabesc sa-l ascult mai in detaliu – B2 ce zici de un review?

  24. nici mie nu imi place in mod special. e putin cam plictisitor, si negativul, si numele, si ce zice (in mare). si poate nu am fost eu foarte atent dar canta si red cafe?

  25. Daca nu minte la making of spunand „This is your boy Red Cafe” inseamna ca prima strofa de pe single e a lui :)). La ce te referi cu e plictisitor numele ?

  26. Ah m-am prins intre timp eram cam adormit :))

  27. Iar a inghetat actiunea prin zona

Lasă un comentariu