B.O.B. fara Digital

DJ Toomp si B.O.B., un tanar promitator in Hip-Hop care va scoate un album in vara ’09, lucreaza la niste melodii. Legatura dintre ei s-a realizat, bineinteles, prin T.I. pentru ca B.O.B. este artistul lui (mai exact, semnat la Grand Hustle). Iar T.I. si Toomp fac istorie impreuna de ceva timp. Grammy shit. „The Adventures of B.O.B.” ar putea suna interesant, vom vedea. Dar pana la album, uite-i pe cei doi lucrand in studio la material nou. Ai grija, unele instrmentale frig.

38 responses to “B.O.B. fara Digital

  1. Wilkommen back mein sir… deci sa comentam:

    primul clip, nimic special, chitari trase in Reason

    al doilea clip, tare rau; primul beat e din ala cum imi place mie, gen Batman fugareste pe nenea ala rau, iar al doilea beat, Eminem cred ca ar suna tare frumos pe el.

    deci raman la gandul meu dinainte de a vedea aceste clipuri. Toomp e tare, a fiost tare si va ramane tare, iar Reason, Reason suna de zici ca ai 10 clape langa tine.

    A, B2 check out ultima piesa a lui Wayne „Prom Quen” care e rooock, si nu glumesc.

    Ca incheiere, nice to see ya, vad ca mi-ai dat adaugare pe mess, dar nu am apucat sa vorbim de beaturi, poate ne auzim pe acolo, eu deobicei intru seara dupa 6.

    See ya si stay tuned ca vine Pray 4 Reign a lui Jimmy Cappo:D

  2. Mama odata zicem ca nu e activ boyboy si se incordeaza venind cu posturi noi … ma bucur sa vad ca ai revenit, cat despre DJ Toomp, coincidenta sau nu, intodeauna era producatorul care facuse piesele care nu-mi placeau de pe fiecare album pe care aparea🙂 … la primul clip instrumentele suna cam sintetic pt. gustul meu, din al doilea video, al doilea beat suna destul de bine … asteptam albumul B.o.B.

  3. mai Boyboy te lucreaza cand nu esti atent si pune chestii noinoi pe blogblog…omul e tare, dar asa underground pe internet:))

  4. Toomp e un monstru😀 tot ce produce el e grandios.🙂

  5. Saptamana viitoare premiile Grammy pe 8 februarie – Kanye West apare intr-o nominalizare pentru „Song Of The Year” impreuna cu Estelle – American Boy (Produsa de Will.I.Am) – pentru „Album of the Year” Lil Wayne e in competitie cu Tha Carter 3 si Ne-Yo cu Year of The Gentleman. In rest:

    1) Best Rap Solo Performance

    „Roc Boys (And the Winner Is)…” – Jay-Z
    „A Milli” – Lil Wayne
    „Paris, Tokyo” – Lupe Fiasco
    „N.I.G.G.E.R. (The Slave and the Master)” – Nas
    „Sexual Eruption” – Snoop Dogg

    2) Best Rap Performance by a Duo or Group

    „Royal Flush” – Big Boi featuring André 3000 & Raekwon
    „Swagga Like Us” – T.I. & Jay-Z featuring Kanye West & Lil Wayne
    „Mr. Carter” – Lil Wayne featuring Jay-Z
    „Wish You Would” – Ludacris featuring T.I.
    „Put On” – Young Jeezy featuring Kanye West

    3) Best Rap/Sung Collaboration

    „American Boy” – Estelle featuring Kanye West
    „Low” – Flo Rida featuring T-Pain
    „Green Light” – John Legend featuring Andre 3000
    „Got Money” – Lil Wayne featuring T-Pain
    „Superstar” – Lupe Fiasco featuring Matthew Santos

    4) Best Rap Song
    „Lollipop” – Lil Wayne featuring Static Major
    D. Harrison, Lil Wayne, J. Scheffer, Static Major & R. Zamor, songwriters

    „Low” – Flo Rida featuring T-Pain
    Flo Rida, M. Humphrey & T-Pain, songwriters
    „Sexual Eruption” – Snoop Dogg
    S. Lovejoy, Snoop Dogg & Shawty Redd, songwriters

    „Superstar” – Lupe Fiasco featuring Matthew Santos
    Lupe Fiasco & Soundtrakk, songwriters

    „Swagga Like Us” – T.I. & Jay-Z featuring Kanye West & Lil Wayne
    T.I., Lil Wayne, Jay-Z & Kanye West, songwriters (Diplo, Topper Headon, Mick Jones, M.I.A., Paul Simonon & Joe Strummer, songwriters)

    5) Best Rap Album

    American Gangster – Jay-Z
    Tha Carter III – Lil Wayne
    Lupe Fiasco’s The Cool – Lupe Fiasco
    Untitled – Nas
    Paper Trail – T.I.

    Preferati, ceva? – eu astept cu interes premiile🙂

  6. deci ia Lil Wayne…3 peat baby

  7. http://www.crestock.com/uploads/contest-wallpapers/winners/fullsize/7202-org-entry.jpg o chestie foarte tare apropos de albumul lui Snoop care a iesit anul trecut – piesa cu Everlast – My Medicine🙂🙂

  8. Vreau si eu o farmacie Ego Trippin’ pe la mine prin Berceni🙂🙂

  9. mie nu-mi vine sa cred ca American Boy a fost nominalizat la cea mai buna melodie. mi-a placut instantaneu si am vazut ca e o melodie foarte buna. dar sa se bata cu toate?

    e produsa de will.i.am nu?

  10. Da de la best song si eu inclin spre American Boy – e o piesa interesanta, intr-adevar produsa de Will.I.Am (care, in afara de „In The Ayer” a lui Flo’Rida, de obicei nu-mi place) iar albumul lui Estelle suna destul de bine – la Best Rap Song mi-a placut Lupe Fiasco – Superstar, dar in rest nu m-a entuziasmat nimic din nominalizari, se pare ca am imbatranit de tot, dar nu mai pricep nimic din ce vinde multe unitati de vreo 2 ani incoace😐.

  11. Gata, iar s-a racit treaba pe aici ? :-S

  12. nu s-a racit, doar ca e pe trip Katy Perry:))…ia ziceti, care, cum si in ce fel il place pe Justin Blaze?

  13. justin blaze care o sa ia grammy cu mr. carter?

  14. imposibil, nu ia Jay Z la best rap album, nu are cum:)…Weezy F. Baby si T.I. or sa fie marii castigatori:)

  15. eu ziceam de melodia „mr. carter”.

  16. pai ce salam treaba are Mr. Carter cu Just Blaze? nu e produsa de el. AI timp sa intri pe net oleaca in seara asta pt. niste beaturi? te rog eu…

  17. Singurul lucru ramas constat pe aici e ca Obicek trage de Boyboy de saptamani pt niste beat-uri :))

  18. da frate, dar B2 e ca guma aia BigBaBol, se tot intinde:))

  19. La ce lucrezi, de-ti trebuie asa neaparat beaturi de la B2?

  20. da, „mr. carter” e produsa de just blaze.

    si da, incerc sa intru diseara pe mess.

  21. Wikipedia zice ca productia la Mr.Carter a fost asigurata de „Andrews „Drew” Correa and DJ Infamous” – parca nici eu nu stiam de Mr Carter ca e a lui Blaze

  22. JUST BLAZE, DJ PREMIER, DJ TOOMP, BUN B, BLACK MILK – EXCLUSIVE INTERVIEWS @ http://blog.kreuzet.ro/2009/02/06/red-bull-music-academy-videos/

  23. si, te astept diseara pe mess

  24. *Wikipedia zice ca productia la Mr.Carter a fost asigurata de “Andrews “Drew” Correa and DJ Infamous” – parca nici eu nu stiam de Mr Carter ca e a lui Blaze

    Mista’ B are dreptate, scrie si pe cd:P

  25. Marfa interviurile alea – mai baga daca mai ai

  26. Vreti sa ziceti „Drew” si DJ Infamous care or sa ia Grammy cu „Mr. Carter”?🙂

    Imi retrag cuvintele, ziceam prostii de pe net. M-am corectat tot de pe net.

  27. mie nu imi plac inmormantarile:))

  28. LIL WAYNE IS DA WINNER!!! YEAH BABY!

  29. Nu m-am putut uita, am inchis dupa 10 minute, cred ca am imbatranit nu mai pricep nimic din muzica, anul trecut mi-au placut artistii de au cantat anu asta cum ziceam dupa 10 minute n-am mai putut suporta. Iar despre Lil Wayne😐 ce sa zic numa pt piesa cu Robin Thicke care e geniala merita premiu ala. In rest, mega penibil moment in care l-au pus pe Lamont Dozier, o legenda (un fel de Quincy Jones) sa dea premiile de la ceremonia din avans (premiile mai putin importante) la R&B si Hip Hop si din vreo 12 premii, a venit un singur artist, statea Lamont Dozier pe scena si anunta ca la fotbal😐. Iar in rest daca la fiecare categorie erau 5 artisti, de unul nu auzisem, exact ala a castigat de fiecare data, ridicol ce sa zic. Ah si inca o chestie tare – la best urban latin album au luat Wisin y Yandel grammy, baietii aia prin state nu prea stiu cum e cu manelele, cum ar fi sa-l vezi pe Copilu De Aur pe scena la Grammyuri🙂🙂🙂🙂 :)…”….deci sa moara familia mea daca m-asteptam, bahtalo la fratii mei din parnaie”🙂🙂🙂 … desi ar fi grotesc, asta mi-as dori intr-adevar sa vad🙂🙂 sunt sadic. Astept mai cu interes N.B.A. All-Star Weekend si premiile Oscar.

  30. mie imi plac Wisin si Yandel…la paleta:)) Totusi, ala care a castigat la „cel mai bun album”, Robert Plant, cine e?

  31. E vocalistul de la Led Zeppelin

  32. BOYBOY INTRA PE MESS…FOUR BROTHERS E ADJUDECAT!:)

  33. Mama ce vehement esti🙂🙂 cunosc sentimentul, cum suna 4 Brothers asta🙂

  34. …era o intrebare, ce-i cu 4 brothers asta de-i asa de tare🙂

  35. e cel mai tare:)…asteapta si ai sa auzi

  36. Catre Obicek: revizuire fata de Kanye West 808s & Heartbreaks nu e chiar tot rau, azi in masina am auzit la radio zu Love Lockdown [beatmix], nu stiu daca e vreun remix de pe album, sau altceva ca nu am albumul, dar asta mi-a placut cum suna. Totusi, s-ar putea mai subtire cu auto-tune ?😐😐 Nu ca mi-ar displacea in mod special, dar era putin dus la extrem cel putin in piesa asta😐.

Lasă un răspuns

