Bun. Si acum ce urmeaza?

Noroc baieti. Va saluta baiatul vostru, baiatbaiat. Care s-a intors de parca n-ar fi plecat. Cu toate ca a plecat. Si apoi s-a intors. Acum ca v-am gasit in hol, asteptandu-mi revenirea cu ochi mari si inlacrimati, hai sa va arat ce v-am adus din delegatie.

Pe langa mentiuni in Blackout despre Tridimensional pe care urmeaza sa-l scoatem, apoi ciudatenia de Dilarul local pe care l-am facut cu Nicalai, urmeaza ceva mai mare si mai frumos. Ceva cu clip, si cu ‘making of’ inainte. Ia uite:

Piesa este ‘Pierde vara’, primul single de pe albumul lui Skizzo Skillz (tocmai ai ascultat un mic preview pe la minutul 1:30). O vom lansa zilele astea, deci fii pregatit. Vei fi primul care afla. Ok, poate nu primul, dar macar al doilea.

Hai sa vedem daca ne place si vorbim dup-aia.

PS: uite si niste poze din clip.

10 responses to “Bun. Si acum ce urmeaza?

  1. Buna treaba, ce zici de niste recenzii de albume?

  2. Chiar… ce zici de niște recenzii?🙂

    Bine ai revenit!

  3. sigur. am dat comanda de reviewuri la bucatarie. dar va aduc ceva de baut intre timp.😉

  4. Revin cu o nota despre numitul Young De – „Unregistered heat, that’s a gun charge // Two clicks, one gun, that’s a menage” :)) o mostra lirica a unui artist foarte promitator :)). Imi aduce aminte de Beanie Sigel in zilele de glorie.

  5. Chester French, Shakira/by Pharrell si Jeff Bhasker sunt pe lista mea. Totusi, parca ar merge si un Benny Blanco, Dr. Luke sau StarGate. Ceau!

  6. IN EXCLUSIVITATE pentru…

    pentru toata lumea, desigur; Puya – Changes. YouTube-aiti si voi piesa. Pe mine unul nu ma rupe, dar ma atrage. E cea mai interesanta chestie de cand Saab a fost cumparata de Koenigsegg:))

  7. Acest Tupac autohton nu inceteaza sa ma uimeasca :)), in rest de baietii de la colt cu accent de balta numai de bine :)). Pe partea serioasa, ma gandesc pacat de Puya ca de la pistoalele din filmele americane a trecut la cronici contemporane foarte promitatoare dar acum copie soundul. Oricum dintre versuri si sound, sigur cu un sound copiat de la americani vinzi mai bine decat cu versuri din Tupac, deci tot e progres sau cum se zice la mine la bloc „se avanseaza inainte” – e o vorba pe aici prin zona :)). Ca sa vin si eu cu un link, un instrumental produs de DJ Khalil de la Aftermath pentru infinit anticipatul „Detox” e aici – http://www.youtube.com/watch?v=WewavtTBQhg – nu suna rau deloc, insa mai tare mi se pare cearta din comentarii despre cine a produs instrumentalul respectiv :)).

  8. e tare beatul, dar sincer
    nu cred ca o s apara pe Detox. Se zvonea ca Dre nu va baga beaturile aparute pe net. De pe Detox (probabil) am ascultat o piesa deja trasa pe uStream la Justin Blaze si una tot pe livestream la Jim Beanz. Era cu Hai Tec si i-a zis: „Yo homie, put dat beat dat got Dre am dem niggaz Storch and Polow dizzy.”. Restul e arta.

  9. Pai ma gandesc ca asa ar fi si normal, sa nu puna nimic din ce a iesit pe net, dar m-a contrazis cu „Crack a bottle” eu ma gandeam ca n-o sa mai iasa niciodata in varianta finala dupa ce a scapat pe net cu 2 saptamani inainte. Oricum de cand cu internetul, e imposibil ca albumul sa nu iasa pe net cu 2 saptamani inainte de data de lansare, deci din punctul asta de vedere, n-are nici Dre scapare :)) :)) :)).

  10. Piesa „Pierde vara” a lui Skizzo Skilzz este foarte buna. Merita sa o ascultati cand aveti ocazia.

Lasă un răspuns

