DJ Premier si 50 Cent

premier

Ceva recent al lui 50 Cent cu DJ Premier, prin amabilitatea lui Mista’B. Prima piesa de care aud de cand Primo a anuntat ca a fost refuzat de 50 pentru viitorul lui album. Desi nu mi-a placut din prima, melodia de mai jos devine din ce in ce mai buna cu cat o asculti mai des. Iar 50 are din nou flow-ul ala infometat. Suna bine? Asculta:

50 Cent – Shut Ur Bloodclot Mouth (prod. by DJ Premier):

33 responses to “DJ Premier si 50 Cent

  1. piesa nu e ok, Fiddi nu e ok…cred ca vrea sa para mai street asa cu beat de la Primo; viseaza sa fie top-shotta ca vad ca a dat-o pe jamaicana

  2. bine ai revenit!

    50 cred ca a vrut sa para mai „street” cu piesa asta si cu beatul de la Primo…si jamaican top-shotta, ca vad ca o arde cu „bloodclot” si astea; poate face referire la faptul ca e din South Jamaica, cine stie:))

  3. O Informatie: Piesa, desi buna, nu e listata de wikipedia in tracklistul pentru Before I Self destruct – in schimb a iesit al 2-lea single dupa Get Up care cu toata munca (sau nu?) a lui Scott Storch nu a fost deloc pe gustul meu, de data asta Dre s-a intors si loveste in plin – I Get It In se numeste singleul -http://www.prefixmag.com/media/50-cent/get-it-in-mp3/24536/ – Wikipedia de asemenea listeaza si o strofa a doctorului pe ultima piesa de pe ultimul album din contractul lui Curtis cu Interscope Records. P.S: B2, ai „It Coulda Been You” a lui Slim The Mobster cu 50 si R.Kelly – a iesit de cateva zile si zvonul e ca s-a inregistrat la sesiunile pt „Detox” si Dre nu e foarte multumit ca a iesit, dupa ce „Crack A Bottle” a fost scoasa intentionat in varianta finala. Ma uit la cat am scris si sunt convins – am nevoie de o noua ocupatie :)) :))

  4. ciudata alegere cu pianul. face toata melodia sa nu mai aiba nici o directie. sau poate e dre prea avansat si nu inteleg eu arta pura. dar tind sa cred ca e doar o alegere slabuta.

  5. Pianul intr-adevar nu-si are locul acolo, dar piesa mi-a placut

  6. puneti si voi un link cu piesa aia de care vorbiti ca eu nu inteleg nimic:))…is retardad cred:))

    …ca sa revin la subiect, 50 cred ca a vrut sa para mai „street” cu piesa asta si probabil si mai gangsta ca vad ca o da pe jamaican cu „bloodclot”; poate din cauza ca e din South Jamaica, cine stie;))

    si Boyboy, intra cand ai timp intro seara pe mess ca vreau niste beaturi

  7. Obicek cu rusine recunosc ca mi-e lene sa intru la tine pe blog sa vad raspunsul la intrebarea mea ce mai face pazzo, asa ca te rog fa-mi un serviciu si raspunde-mi si aici :)) daca nu te superi

  8. :))
    Pazzo e ok. De Craciun m-am vazut ultiam oara cu el. Albumul asta e tare. Eu am mai ascultat pe la studio cate ceva. Productii de prin Galati, de pe la Sez. In rest, Pazzo a.o.k.

  9. daca mai vrei sa afli si altele
    andrei_obicek is the shit

  10. Ma bucur sa vad ca e ok, daca te vezi cu el zi-i ca-l saluta Barbu si cand mai trece prin Iasi pt o bere sa-mi zica si mie poate ajung si eu :))

  11. Ma bucur sa vad ca e ok, daca te vezi cu el zi-i ca-l saluta Barbu si cand mai trece prin Iasi pt o bere sa-mi zica si mie poate ajung si eu :)) Gata ca am facut chat de rude si prieteni la b2 pe blog, cica era o treaba serioasa, discutii despre muzici elevate :))

  12. i-am comunicat…sa nu o mai ardem asa chat room ca-l imbogatim pe B2; iese Boyboy IM:))

    Boyboy, intra te rog cand ai timp pe Yahoo ca vreau sa iau niste beaturi si sa te intreb ceva de Ableton

  13. acum mi-a adus aminte, 808’s and Heartbreak, nimeni? nimic?

  14. se pare ca toata lumea (care il stie pe Kanye cel vechi) a dezaprobat maxim acest album, sincer sa fiu nici mie nu-mi suna bine Kanye in rol de Marvin Gaye in 2008😐. Cine stie poate data viitoare.

  15. ma eu nu dezaprobez albumul, e cam ciudat, prea avantgardist, dar liric, e un album de nota 12. Kanye transpune si povesteste niste chestii extrem de personale si plus ca beaturile au niste linii melodice nemaintalnite la el pana acum

  16. Esti primul care simte albumul lui Kanye, oricum 808s a fost, urmeaza Busta – Back On My B.S., album facut in cea mai mare parte tot pe vremea cand era la Aftermath Ent., de care sunt foarte interesat dupa ce The Big Bang mi s-a parut cel mai bun album al carierei lui. In afara de singleuri (care n-au fost stralucite, exceptand piesa cu Linkin park) a iesit piesa pe care o astept de cand s-a anuntat tracklistul (adica de vreo 6 luni) – Decisions, produsa din nou de Dr.Dre, foarte asemanatoare cu Imagine a lui Snoop care a fost foarte tare. http://www.zshare.net/download/5416641223bd5995/ – Se poate lua de aici zi-mi ce parere ai.

  17. frate e ceva indiscutabil, classic shit endeed…imi place Busta pe piese din astea de feeling…e genul care nu are nici o treaba cu vrajeala, e pur si simplu sincer. Si cu Kanye, ce sa iti zic am analizat si e cel mai tare album, liric vorbind, iar ca beaturi, melodiile si armoniile sunt mult peste celelalte albume ca muzicalitate. Nu ar fi mai ok daca vorbim pe mess? id-ul meu e andrei_obicek, daca te intereseaza…am ochi caprui=))

  18. :)) Da, multumesc de detalii, se pare ca numai noi am ramas pe aici, e oricum ca o conversatie de messenger, ar fi mai comod pe Yahoo! ce-i drept insa eu folosesc chestia aia foarte rar pentru scopuri practice doar si cred ca nu ne-ar avantaja asa ca e mai simplu sa ne rezumam la blogul lui B2 transformat in rubrica de chat :)) acusi o sa dam articole din cancan daca nu mai da el pe aici :)). Revenind la muzica totusi, ma bucur sa aud ca iti place piesa lui Busta si apropos de Aftermath, Bishop Lamont mi se pare un artist talentat astept The Reformation cu mult interes pe 2009 – a iesit o piesa foarte interesanta produsa de un anume Warryn Campbell de care nu auzisem pana acum dar mi-a trezit interesul, suna foarte bine instrumentalul – http://www.aftermathmusic.com/audio/bishoplamont/bishoplamont_taje_iwonder_aftermathmusic.mp3

  19. „So ahead of myself, if I take another step I’ll overlap death and witness my own birth” – asta m-a dat pe spate, dovada ca Bishop e un artist cu multe surprize din punct de vedere liric. Din nou ma uit la cat am scris aici si ma gandesc ca ori imi deschid revista ori ma apuc de altceva :))

  20. Warryn parca era A&R la J Records candva, oricum stiu sigur ca a mai produs pt. Brandy.Piesa lui Bishop imi place, defapt Bishop in general imi place, dar se pare ca nu s-a bucurat de foarte mult succes in State.

  21. Pai nu prea avea cum sa se bucure de succes, ca inca n-a iesit nimic oficial (prin oficial ma refer la Aftermath), deocamdata e artist local pe coasta de vest cu ceva mai multa expunere datorita faptului ca e la Aftermath. Albumul de debut urmeaza dupa Detox s-a tot spus ca o sa aiba rolul lui Snoop de pe primul Chronic si al lui Hittman de pe al doilea Chronic – pentru Snoop s-a transformat intr-o cariera de sute de milioane, pentru Hittman s-a transformat intr-un singur album lansat independent dupa plecarea de la Aftermath. Se pare ca Bishop rezista pana la urma (e singurul artist rap care a ramas la Aftermath de 4 ani) si parerea mea e ca o sa fie ceva de genul Eminem/50Cent in urmatorii ani. De asta iti zic ca astept cu mult interes albumul de debut.

  22. Intre timp tot legat de California – a scos si B-Real single de pe albumul solo Smoke & Mirrors – Don’t You Dare Laugh samplata de Scoop DeVille din legendara Tom’s Diner de Suzanne Vega – si asta e un album care o sa fie foarte interesant – http://www.youtube.com/watch?v=pCdI6jJkAZU – Young De e un artist care promite multe (a aparut si pe clipul lui Ca$his de la Shady) si eu imi dau seama ca am ramas singur in blogul asta :)) :)) :))

  23. ma, eu is reticent cu Bishop pana nu ascult albumul. Cashis, mi se pare naspa rau de tot, albumul lui BReal nu e pe gustul meu dar e tare ca versuri. Singur nu ai ramas, doar ca pre’teni mei de la Clicknet mi-au asigurat o conexiune „exceptionala” in ultimele 2 zile. Astept cu nerabdare si albumul lui Ryan Leslie si mai astept FL Studio 9 si inca ma chinui sa gasesc Korg M1.

  24. Young De nu imi place deloc deloc deloc. Is putini cu Young care imi plac, Chris, Jeezy si Buck cateodata.

  25. N-ai ramas singur frate. you’re being observed.😀

    Si eu astept albumul de debut al lui bishop lamonte. dar mai mult din perspectiva instrumentalelor. B-Real nu m-a interesat niciodata. Nu m-am putut obisnui cu vocea.

  26. Obicek: Young De nu-i din categoria „Youngs & Lils” din familia lui Soulja Boy – n.are chiar nici o legatura – e din „City of Brotherly Love” Philadelphia – mie imi place ce iese de obicei de acolo (DJ Jazzy Jeff – printre veterani) – iar cu Clicknet, stiu prin ce treci suntem in aceeasi familie, Internet wise :)) eu propun sa le spargem geamurile ca-si bat joc de clienti.

  27. mai bine le-as sparge banii decat geamurile, si B2 vad ca te uiti pe blog. Tell me mayne, intri pe mess sa discutam de niste beaturi?

  28. O piesa care mi-a placut (dintre sutele) scrisa cu ocazia investirii lui Obama ca Presedintele S.U.A. – http://fs01n1.sendspace.com/dl/d2fff18fe3aaf85805fe7d3740998e52/49785e4b04a5793d/exny7a/Fokis%20ft.%20Deemi%20-%20%20History%20(Obama%201.mp3 – Imi aduce aminte de „Hip Hop” a lui Joell Ortiz.

  29. Iar s-a golit tot pe aici🙂

  30. Eu cred k fitty a pus un lakeu sa refaka beat-ul cu kicks n snares aranjate cum le pune primo, si nu prea i-a reusit.din moment ce stim de la primo ca i-a trimis doar un SKIT nu un beat….anyway…Peace.One.

  31. 50 Cent a vrut intr-adevar sa para mai street, dar nu stiu daca i-a reusit !

Lasă un răspuns

