Sa revenim…

Dispare baiatul cateva luni de pe fata Pamantului si ce se intampla in lipsa lui? Mai nimic. Niste LAX-uri, niste Raw Footage-uri, Detox pe nicaieri… Cat despre mine – cel mai memorabil lucru care s-a petrecut de cand am vorbit ultima data este ca nu mai am nicio melodie din colectia mea de Hip-Hop. Asa ca toate nevoile mi le satisfac momentan pe YouTube. Este o existenta trista.

Pana ieri. Cand am descoperit o piesa noua care mi-a amintit toate motivele pentru care iubesc Hip-Hopul. Chestii pe care nu le poti explica, ci pe care le simti. O desfasurare ciclica, daca e sa ne uitam la primul meu post ever (sau era al doilea?) Asa ca am hotarat ca e un moment oportun sa ma intorc la munca, la viata asta palpitanta din fata tastaturii. Indreapta-ti sapca.

jay_ye

Nicio zi fara Jay-Z

Cum altfel sa revin decat cu cea mai noua colaborare Kanye WestJay-Z? Un pretext mai bun nu exista pe niciun continent. Melodia se numeste Brooklyn Go Hard si este de vis. Are un sample din Santogold, o fata proaspata ca Spam-ul de dimineata pe scena muzicii americane. Scriu despre ea un pic mai jos. Melodia are si un featuring, in persoana aceleiasi tinere talentate. Fara sa mai aman, urmeaza Jay-Z ft Santogold – Brooklyn Go Hard (Produsa de Kanye West):

Santogold este o artista interesanta. Eu o aseman cu M.I.A., dar cu un grad mai redus de ciudatenie. Piesa originala de unde a extras Kanye sampleul omniprezent se numeste Shove It si suna cam asa:

Daca mai mentionez ca Brooklyn Go Hard are si un (fel de) videoclip si ca melodia va face parte din soundtrackul documentarului despre Biggie care urmeaza sa apara, atunci chiar am epuizat complet subiectul.

Tu ce mai faci?

17 responses to “Sa revenim…

  1. Si alte chestii mai noi in afara de piesa asta, s-au reunit Bone Thugz’n Harmony in formula completa de 5 si Maximilian are un album foarte bun de vanzare online. E tare Santogold.

  2. Ne bucuram ca te-ai intors,interesant postu te asteptam si cu ceva despre 808s & Heartbreak al lui Kanye

  3. Forte tare piesa. App, iti dau o tema, check out noul shit StarGate cu Jay Zee si drop some words despre Max Martin…a, si ce e cu castile „BeatsByDr.Dre” de apar in toate clipurile ? Game, Wayne, Keri…deci, WDF ???

  4. A scos Game al 4-lea single la „Camera Phone” produs de Cool & Dre – ca o curiozitate, e regizat de Kevin Conolly din Entourage pt cine apreciaza serialul.

  5. adica eu. ia sa vedem despre ce e vorba.

  6. oooh, welcome back.🙂 e tare piesa. Hova e legenda vie.

  7. apropo, ai dreptate! chiar seamana uimitor de mult cu M.I.A. .. probabil asta o fost inca un factor decisiv in decizia lui ‘Ye de a sampla piesa ei.🙂

  8. Ti-a placut clipul lui game ?

  9. Ah si pt comentariul lui Obicek, Interscope adica Jimmy Iovine are tot interesul ca Beats By Dr.Dre sa apara cat mai mult peste tot, ca sa mai faca ceva capital de imagine pt Dre daca cineva cumva n-a auzit cu ce se ocupa, planul e sa scoata si o votka Aftermath in curand, iar Iovine a declarat ca o sa se foloseasca de toate relatiile pe care le are ca sa apara castile respective oriunde se poate, chiar si in Entourage le-am vazut.

  10. Aha, mersi de lamurire Mista’ B. Check this shit out: http://remixmag.com/artists/hiphop_R&B/wizard-oz-bryan-michael-cox/. Si pt. cei ce nu stiau – acum am aflat si eu, a murit Johnny J, un producator foarte tare, Wiki him ! R.I.P.

  11. m-am uitat la videoclip. e decent. recunosc flow-ul lui game de undeva, dar nu imi dau seama de unde… ne-yo se pricepe la refrenuri.

    nu-i sta deloc bine lui game in palarie totusi.

  12. Da Johhny J a murit de ceva timp, cica s-ar fi sinucis in inchisoare arestat pt DUI – beat la volan mai pe romaneste, drept pt care conspiratia e mai suspecta decat la moartea lui 2pac :)) iar pe Brian Michael Cox il stiu, e tare, foarte consistent interviu.

  13. NEEDLZ.NET e refacut si e tare

  14. vad ca numai eu las comentarii, ce urat :))…aoleu acum ascult Drop it like it’s hot si abia acum observ ca are vocoder pe refren. Urat din partea mea:))

  15. Foarte tare piesa lui Jay-Z, iar piesa App este geniala, merita sa o ascultati.

Lasă un răspuns

