A venit ziua

„Si nu trebuie sa fie vara…”

Dar este. Si in aceasta zi frumoasa de vara, Skizzo lanseaza oficial primul single de pe urmatorul lui album, pe un instrumental ars de baiatul de fatza.

Incerc sa ma intorc maine cu detalii picante din culise. Pana atunci, delecteaza-te cu clipul minunat in regia lui Dan-Andrei Staruiala, si da-ti cu parerea mai jos.

Skizzo Skillz – Pierdevara (produs de Boyboy):

28 responses to “A venit ziua

  1. Arata bine clipul in varianta finala, iar instrumentalul suna ca Hi-Tek in studio cu Just Blaze :)).

  2. Comentariu de pe blogul lui Skizzo : „skizzo is now going back to real hip hop” – se pare ca a facut o treaba buna b2 in cazul asta.

  3. misto negativu’ boyboy.
    keep it up!

  4. felicitari, frumos instrumental

  5. Nu imi place nici piesa, nici beatul. Boyboy poate mai mult.

  6. Urmeaza beef :)) :))

  7. ha ha MB. Pur si simplu nu imi place piesa, nu e pe gustul meu, iar Skizzo, nu m-a mai incantat inca de la TLL, asa ca am’ sori;))

    App, ce parere aveti de „Probe audio”?
    Poate o sa par hater, dar pt. cata valva s-a facut in jurul lui, mi se pare sub asteptari rezultatul. Prea multe piese pe aceleasi teme. Dar poate ca e pe feeling cu lumea, ca deh, nu e Maria Ionela, dar e Spice:)

  8. a, ca reclama asa, da un ochi pe myspace.com/midiots si lasa o parere „aicishea”

  9. http://blog.kreuzet.ro/2009/03/12/886/

    App, iar, ai vazut asta Manman?

    & for the tools of the trade

    Rob Papen SubBoomBass si Largo:X:X:X

    „Glugal, goagal dem” Evanghelia dupa Vanghelie IV-20-II

  10. Despre „Probe Audio” iti lasasem eu un comentariu pe blog cand a aparut, urat din partea lui Swamp, o arde dubios rau eu n-as mai asculta ce scoate deloc :)) :)). Cat despre album, si mie mi s-a parut mult sub asteptari, dar asta din cauza ca mi se pare ca GW poate mult mai mult, putea sa fie chiar unul din cele mai bune albume scoase la noi vreodata, e un artist exceptional. Cat despre muzica de pe MySpace „Remember” e foarte pe gustul meu, seamana cu ce fac Cookin Soul aia de v-au batut in concursul de remixuri la Meth & Red, trebuia sa folositi instrumentalul asta in remixul respectiv.

  11. nu stiu, remixul ala a fost facut din perspectiva de producator, sa se potriveasca cu vocile. daca era concurs de beaturi, era altceva. personal, nu zic ca am fost cei mai buni, dar CS nu ar fi trebuit sa castige pt. ca era concurs de remixuri, nu de beaturi, iar negativul lor era pe langa voci.

  12. Trebuie sa recunosc ca nu inteleg la ce te referi cu „pe langa voci”. Nu se potriveau ca stil beatul si vocile sau acapella e pusa prost pe tobe, in sensul ca sare de pe beat? Mie mi se par foarte buni Cookin’ Soul, iar remixul mi se pare foarte tare. (Nici nu sare de pe beat, iar ca stil, remixul e mai bun ca piesa originala zic eu). Detaliaza, te rog, ca n-am priceput-o pe asta🙂

  13. nu, piesa se numeste „Dangerous Emcees”, vocile sunt agresive (flow, versuri, timbru, abordare, metrica), iar beatul lor e direct soul; beat chileanu’ care nu are nici o treaba cu ce inseamna piesa aia. Cum ar fi sa faci o piesa numita „Esti o floare gingasa” pe beatul de la „Rollin'” a celor de la Biscuit Schiop?

  14. p.s. am eu impresia sau BaiatulBaietel din Dristor e … and gone?

  15. Mereu e gone :)) ti-am zis ca noi facem un fel de chat/twitter/forum aici despre ce ne tuna, de fiecare data cu totul si cu totul altceva decat despre ce e vorba in postare :)) :))). Cat despre remix, orice idee merita incercata, inclusiv un sample din Mirabela Dauer ceva pe un beat rock, niciodata nu stii ce iese :)).

  16. Catre B2 si cine mai citeste pe aici (Andrei mai mult decat B2 de fapt :)) – e 5:27 a.m. si sarind dintr-o piesa in alta mi-am adus aminte de un erou necunoscut din zilele noastre si anume un producator nipon pe numele lui Bach Logic, J.Dill n-a murit, s-a reincarnat in acest ilustru necunoscut imposibil de localizat pe Internet in afara siteului personal scris in japoneza :)). Serios acum, omu mi se pare cu adevarat talentat in sensul creativ al anilor 90. Se gasesc din gros pe YouTube remixuri si mi-am adus aminte de el din discutia de mai sus, de obicei instrumentalele nu respecta tonul original al piesei, dar asta mi se pare interesant atunci cand REmixezi o piesa, de aici si aplecarea catre piesa produsa de Cookin’ Soul pentru concursul ala. Recomand Jay-Z 99 Problems Bach Logic Remix si 50 Cent High all the time remix, a doua nu stiu daca mai este pe tub pe undeva, posibil sa fi disparut intre timp.

  17. tre’ sa recunosc, e tare Bach Logic si imi place si numele (nu ca ar avea vreo relevanta). Ei, si daca tot o bati in producatori din alte state decat Statele, iti recomand pe urmatorii DJ Desue din Germania, Muro Timate din Japonia, clasicul Embee din Suedia si preferatii mei in momentul de fata, Future Cut din YouKay.

    a, parca te-am mai intrebat, dar nu mai retin si imi e lene sa caut, tu produci, nu? poate facem un chat despre vst-uri si muzica de samplat, bineinteles tot pe Boyboy Forums, Inc.

  18. Am uitat sa pun doua puncte dupa „urmatorii”. Trebuie neaparat sa scot Taraf TV din grila de programe, neaparat!

  19. DJ Desue am descoperit in lista cu o piesa care-mi place de prin 2002, „Art of War” dar nu i-am retinut numele niciodata, Muro Timate are niste tobe care suna mai periculos decat Pete Rock cu un MPC in zilele de glorie, Embee e un DJ Premier european (nu ca l-ar copia sau ceva, dar suna la fel de bine) iar de Future Cut n-am reusit sa dau, dar nici n-am cautat cu destula incordare, recunosc🙂. Cat despre nume , forma tinde sa imi placa mai mult decat fondul cateodata, ajungand chiar la proportii la care nu-mi da pace :)), pe Bach Logic l-am descoperit in clasica lista cu „related videos” din dreapta de pe youtube tocmai pentru ca mi-a placut numele :)). Ah si apropos, observ fara sa fi facut vreo sinteza (si ma intreb de ce) a producatorilor japonezi ca tara cu pricina a dat cei mai multi producatori straini non americani care-mi plac. DJ Krush iti spune ceva? Recomand calduros „DJ Krush & Toshihori Kondo – Ki Oku” un album pe care colaboreaza cu varianta nipona a lui Miles Davis si anume Toshiohori Kondo si care mi se pare demn de mentionat in Top 10 oricand daca esti amator de lucruri mai bizare gen DJ Shadow in ’96 care a si reusit o chestie de notat in anul respectiv producand unul din primele albume instrumentale construite integral din sampleuri cap-coada. Chopping serios, nu gluma. De la DJ Shadow What does your soul look like Part 3(rebdare maxima si concentrare pana pe la 1:50, merita asteptarea din plin :))) iar din DJ Krush Fu-Yu, ambele se gasesc pe YouTube dar am mai dat un comentariu cu linkurile si a ramas in asteptare – ca o curiozitate, DJ Krush a activat in Yakuza prin anii ’70, mi-am adus aminte vazand coperta albumului, Toshiori Kondo cel putin e prea gangsta :)) :)). Mama cat m-am lungit, greu tare cu plictiseala asta, oricum, in incheiere repet, DJ Krush si DJ Shadow sunt chestii speciale si ciudate care pot necesita rabdare, nu e ceea ce ai asculta in fiecare zi (si eu le dau play rar, dar bine :D). In rest, e bun si cu Taraf TV, mai ales daca n-ai mai fost vreodata la vreo cumetrie si faci documentare asta ca sa stii ce te asteapta:)).

  20. Evident, era imposibil sa scriu un comentariu atat de lung fara sa uit inca un exemplu pentru ce ziceam despre producatorii japonezi – si anume DJ Honda care banuiesc ca e cel mai cunoscut si in State, are la activ mai multe albume populate pe fiecare piesa de artisti americani – favorite personale „On The Mic” (feat. Cuban Link & Ju Ju, A.L & Missin’ Linx), suna a block party in Bronx in 79 (apropos anul asta se implinesc fix 30 de ani de la „Rapper’s Delight”, prin octombrie parca), se gasesc pe Internet, prima pe Youtube cu tot cu clip, a doua la un search pe google apare si ea, nu mai scriu cu linkuri ca raman comentariile in asteptare si daca-l asteptam pe B2 sa aprobe, o sa corespondam ca in anii ’20 :)).

  21. DJ Krush, of course of course. Imi place orice scoate. Honda, parca el era pe Jeru „El presidente”, sau confund? Future Cut, hmm, Lilly Allen, Dizze Rascal, Amy Winehouse, Mos Def, is chiar tari oamenii. Si apropo de Taraf, ma bate gandul sa samplez linia de pe „Zana Zanelor” a lu’ F. Salam. Ce zici?

  22. Intr-adevar DJ Honda a colaborat cu Jeru de mai multe ori, Amy Winehouse si Mos Def se plac reciproc, muzical vorbind, am observat ca s-au mentionat unul pe altul in interviuri deci asta sigur e de bine :)), Lilly Allen n-am ascultat niciodata cu atentie, iar la Dizzie Rascal mi-a fost greu intotdeauna sa ascult hip hop din UK in general din cauza accentului pe care il asociam intotdeauna cu o clasa sociala mult diferita fata de publicul hip hop, am fost socat la Londra prin ghetouri ziceai ca esti in South Central si deodata te izbea mirificul grai britanic de te gandeai instant la la Casa Regala :)) – e un paradox pentru mine chestia asta, dar sunt un ignorant sforaitor (mi-am adus aminte de o vorba de duh a lui Chris Rock – „Trying to take candy away from a kid is like trying to take ignorance away from a rapper” :)). In schimb din UK despre Ms Dynamite numai de bine, e foarte tare. De la Salam zici de tobe banuiesc :)) – sunt bune pentru muzica gen Kat DeLuna daca n-ai prin softuri asa ceva.

  23. De tobe si de ritornela; dar sa stii, acum ca tot ai precizat, suna bine rototumurile alea. Prin softuri nu am asa ceva, adica nu stiu pt. ca nu folosesc tobe din softuri, ci doar wav sau aiff. Imi place mai mult sa lucrez asa.
    Ms. Dynamite nu prea mi-a placut niciodata, iar despre accentul lui Dizzee, asta e, e funny:)). Apropo, de cand cu Tinchy Stryder asta, tot UK-ul se duce in electro pe toate planurile.

  24. CNN: Michael Jackson, pop music legend, dead at 50

    Antena3: Regele muzicii pop, Michael Jackson, a murit, în urma unui stop cardiac. Artistul avea 50 de ani.

    Si de data asta nu mai e gluma. Damn …

  25. Odihneasca-se in apce!

  26. Cred ca e momentul pentru o schimbare, ceva …

  27. Foarte tare Skizzo Skillz, merita vazut videoclipul Pierde vara.

Lasă un răspuns

