Alchemist si Prodigy fac ‘Hold You Down’

Prodigy si Alchemist merg impreuna ca orezul cu lapte. Dovada e deja clasica melodie pe care o creeaza impreuna in filmuletul de mai sus. Enjoy.

6 responses to “Alchemist si Prodigy fac ‘Hold You Down’

  1. inca un exemplu bun ii mixtape`ul/albumul Return of the Mac produs in intregime de ALC🙂

  2. Aveti cea mai vaga idee ce piesa e instrumentalu care se aude primu, ca nu e „Hold you down”?

  3. frate, imi suna atat de cunoscut… am luat la mana toate mixtapeurile pe care le am cu alchemist si albumele lui prodigy. nu am reusit s-o identific. si imi suna de parca in orice moment poate sa intre vocea aia a lui cu „hard work pays off so i take no days off.”

    s-ar putea sa fie un instr vandut vreunui alt rapper. trebuie sa verificam lista cu tot ce a produs alchemist ever. oricum, trebuie sa fie ceva post-2004, ca ‘hold you down’ e de pe 1st infantry pe care l-a lansat in 2004.

  4. mie nu mi-e cunoscuta, da imi place cum suna

  5. O chestie interesanta – http://www.youtube.com/watch?v=6ERkRgA3VRw – castile „Beats by Dr.Dre” si singleul lui Bishop Lamont de pe album, piesa e foarte buna seamana cu „Imagine”, iar castile apar la sfarsitul lunii, sunt curios daca o sa le aduca cineva si in Romania sau macar Europa.

Lasă un răspuns

