Iar Ryan Leslie? Hai frate…

Nu-i vina mea ca editeaza bine filmuletele si le face interesante. Totusi daca le pui cap la cap pe toate, o sa observi formula.

7 responses to “Iar Ryan Leslie? Hai frate…

  1. e bine ca are energie cat pt 2 producatori, de multe ori as vrea si eu sa am jumate din cat are el acolo cand le muncesc sa sune bine :)) :)).

  2. imi place baietasul…talent pe el

  3. Si sa enumeram:Alesis Andromeda,Acces Virus,Korg Karma M3,Steinway – cam 200 de mioare:))

  4. E foarte energic,intr-adevar , si suna bine ce iese din mana lui , in schimb are niste miscari … te doare capul :)) banuiesc ca nu le poti avea pe toate

  5. http://obicekprezinta.wordpress.com/

    check dis shit!…the new and fresh Obicek blog

  6. desi nu sunt fan leslie oricum are un sound bun, dar sincer, prea se desfasoara si are filme de ceva print milionar la felul in care o arde.pace

  7. Foarte foarte bun nenea Leslie..Mie imi place..

Lasă un răspuns

