Swamp e numai Unu

Hai ca suntem pe ultima suta de metri cu asta. Probabil ati auzit pana acum de viitorul album al lui DJ Swamp, care munceste din greu zilele astea sa adune instrumentale din toate colturile Romaniei. Are incredere ca va iesi un material fantastic, iar eu am si mai mare incredere ca va gasi niste negative fabuloase care sa arate ce pot „necunoscutii” producatori romani. Mai ai 5 zile sa trimiti. Afli daca te potrivesti cu viziunea lui pe 15 mai. Pentru mai multe informatii, blogul albumului (numit „Unu”) e aici.

Copirait si chestii🙂 : poza e de la Swamp, informatia initiala e de la Obicek.

14 responses to “Swamp e numai Unu

  1. Se prare ca o sa fie o vara buna, album DJ Swamp, album mafia din cate se tot aude, reuniune cnn reuniune epmd, o sa fie cald si frumos😀

  2. @Mista’ B : Am ascultat cateva piese dupa viitoru` album mafia, nu-i prea stralucit, chiar vei fi dezamagit, sunt piese vechi remixate la greu.

  3. duh e „viata noastra vol. 2” normal ca sunt cele vechi remixate …

  4. @Petcu, de ce mi-se pare mie ca toate albumele lor sunt un fel de „viata noastra”… Daca au 20 si ceva de piese, in rest pe toate albumele remixuri la greu, doh, mafia nu mai e ce-a fost …

  5. …din cate stiu asta e ideea albumelor „viata noastra”, nu cred ca stiu despre ce vb, precedentul album mafia „Baieti Buni” nu a avut nici o piesa veche refacuta si din cate stiu dupa „Viata Noastra” vol.2 o sa vina un album nou. Cat despre „mafia nu mai e ce-a fost”, daca te referi la sound, fiecare cu preferintele lui, si mie mi-a placut mai mult soundul dinainte de 2000, insa nu poti ramane cu acelasi tip de productie atat de mult ca ramai in urma.

  6. boy boy, asta n`are nici`o legatura cu Swamp insa tre` sa`l vezi: http://www.youtube.com/watch?v=gT7tjt9aFL4

  7. Apropos de albume noi: http://www.youtube.com/watch?v=JAMbCmK0iHg&feature=related primul single oficial de pe „Blessed” al lui Busta, clipul a a avut azi premiera, piesa foarte buna spre exceptionala. Ca tot veni vorba de Cool & Dre mai devreme. Enjoy😀.

  8. Apropos de albume noi: http://www.youtube.com/watch?v=JAMbCmK0iHg&feature=related primul single oficial de pe „Blessed” al lui Busta, clipul a avut premiera azi, piesa foarte buna, tinde spre exceptionala, mi s-au implinit si mie asteptarile fata de Cool & Dre ca tot veni vorba de ei. Enjoy😀.

  9. later edit: pardon de commentul de 2 ori si de ofttopic, b2 poti sa-l stergi pe primul.

    P.S: in clip la 4:01 apare si noua linie de casti promovata de Dr.Dre „Beats By Dr.Dre” se pare ca au aparut in sfarsit pe piata.

  10. Gata a murit tot pe aici, toata lumea la munca? :)) … numai eu n-am somn la 4:36 dimineata ?

  11. Ye ye B2 am gasit ceva la ultimul smen – http://www.propellerheads.se/reasonrack/index2.html?go=pages/artist_feature_djkhalil.html

    si interviu si demo….cam tare:D

    P.S. Cine are un ARTURIA MOOG MODULAR care sa functioneze cu FL Studio ca tot ce am scos nu mi-a mers…imi dadea o eroare de „dll not found”.Lasati un mesaj…B2 scuze si promit ca nu o sa fac forum din blogul tau.Ciao!

  12. vine acum si postul nou. 10 minute.🙂

  13. obicek – rezolva-ti problema, n-am nici o treaba, poti sa-l faci si forum.😉

Lasă un răspuns

