Cat e negativu’, doamna?

Sfaturile de la producatori consacrati sunt mereu nepretuite. Mai ales cele pe teme atat de precise despre preturi si afaceri din culise, cum o sa vezi in filmuletului urmator. Il am aici pe Dre (Cool & Dre) povestind despre tariful lor de 50 de mii de dolari pe negativ si alte minunatii (vezi mai jos).

Pe langa alte chestii, ce invatam din videoul asta e:

– da-le si gratis pana iti faci un nume;

– ai rabdare si gandeste-te la longevitate (Cool & Dre au ajuns la tarifele lor dupa 12 ani de munca sustinuta);

– nu-i uita p-aia mici, chiar daca ajungi sa te joci cu baietii mari;

– pune 40 de negative pe un demo pentru Fat Joe

– pune-ti sosete cand ramai fara talpa la adidasi;

Atat pentru azi, pleieri si pleierite.

14 responses to “Cat e negativu’, doamna?

  1. Poate n-am mai dat eu destula atentie, dar in ultima vreme au scazut in calitate productiile lor, cu toti banii, de la New York incoace n-au mai avut ceva asa de puternic si e pacat, era promitator soundul. Vad ca-s mai interesati de artisti din Sud, oricum fiecare cu ce-l doare :)).

    P.S.: b2, good to be back :))

  2. da, acum j.u.s.t.i.c.e. league sunt hot. vezi trioul despre bogatie de pe albumul lui rick ross („maybach music,” „billionaire,” „luxury tax”). destul de buna pozitionarea pe piata, as zice. sa fii producatorul-standard pentru negative despre cat de bogat esti. are mare cautare genul asta de instrumental in zilele noastre.😉

  3. Nu-mi suna mie bine deloc, dar intr-adevar, au valoare comerciala buna.

  4. sunt surprins ca nu-ti plac. oricum maybach music pe mine m-a rupt. era pe heavy rotation zilele cand a aparut (inainte de album). am ascultat in continuu melodia trei zile, mai ales refrenul personal al lui jay („realest shit i ever wrote […]”). care mi se pare de altfel chiar o idee f creativa, sa aiba invitatul pe melodie un refren personal, ca un fel de break.

  5. Nu ma entuziasmeaza bounce-ul ala de south…dar maybach music nu apucasem sa ascult, suna ceva mai bine, oricum stiu ca nu-i frumos sa fac reclame da tre’ sa vezi asta http://youtube.com/watch?v=rZZUiida8GM&feature=related … iti lumineaza ziua serios daca nu :)) :)) :)) :)). Doar e blog de rap =)).

  6. Cand ma gandesc ca trebuie sa mai lucrez inca vro` 4 ani, sa ma stabilesc in SUA, sa am un profit de 50 de mii de dolari…

  7. cand te gandesti ? :))

  8. Dap, cand ma gandesc :)) in fine negativele le fac pentru mine….am alte surse de venit si n-am gand sa fac negative pentru toti „arfisti” :))

  9. ai vreo pagina de myspace ceva? … ca e tarziu in noapte si as asculta ceva nou.

  10. Man, nu prea, pentru ca am lucrat prin 2006 am avut vro` 46 de negative, sterse dupa un timp, acum m-am reapucat … Lucrez la cateva sample-uri si etc … Cred ca stii cum e la inceput ?…

  11. se cunoaste, doar ca zilele astea sufar de insomnie din cauze legate de The Wire si altele :)) si as mai asculta ceva intre 10 episoade de cate o ora fiecare…mai ales in toiu noptii, credeam ca ai ceva spectaculos cand ai zis ca ai de lucrat doar 4 ani…eu ma gandeam mai mult la 15-20 :)).

  12. Foarte tari oamenii astia…bituri de hituri – m-a spart Twista cu Krayzie Bone de pe Listennn… – si preturi pe masura muncii.Citisem undeva ca Timba/Pharrell/Storch iau undeva la 300-500 de mii si „Polo donul” 250…Doamne ajuta si la noi:)).B2 mai intra pe un mess,mai serveste-ne cu un bit pe spatiul tau si zi-ne ce pregatesti.App,te bagi la materialul lui King Swamp Muresan?

  13. Pai albumul lui Swamp.Uite aici http://unuonline.blogspot.com/

    Las ultimu’ model de salut pe care l-am primit pe mess:

    V-am pupacit muah muah=))

Lasă un răspuns

