Hi-Tek a treia oara

hi-teknology3.png

Am vrut sa bag albumul asta de cand a aparut, dar am uitat de el. Mi-am amintit abia acum 10 minute. Ia si asculta o compilatie adevarata de la un producator adevarat. Hi-Tek – ‘Hi-Teknology 3: Underground.’ Ghostface Killah, Young Buck, Talib Kweli si altii. Dar pe noi ne intereseaza mai mult instrumentalele lui Hi-Tek, nu?

Download aici (daca nu merge, incearca si aici).

P.S. Azi-noapte am visat ca eram cu DJ Swamp la Universitate si ne-am intalnit cu Janet Jackson, cu care trebuia sa lucram. WTF?

14 responses to “Hi-Tek a treia oara

  1. Piesele 11 12 13 14 mi-au placut de cand a aparut albumul. Bucata mea preferata de la el e de pe hi-teknology 2, so tired se cheama, spectaculoasa productie acolo. Apropos de Hi-Tek, sa iei si albumul lui Focus… e similar ca sound.

  2. Sa-ti ajute Dumnezeuy!:P…Focus e smecher,imi place cum si-a facut copertile(el le face)…Ceva de la Focus cu trei puncte dupa e „Salah Edin – Nederland Grootste Nachtmerre” > http://rapidshare.com/files/32809456/Salah_Edin-Nederlands_Grootste_Nachtmerrie-NL-2007-PTD.exe

    A dat juma’ de milion pe toate biturile.B2 daca faci si tu o afacere din asta faci o cinste!

  3. HiTek-urile toate cele 3 albume au fost rupere iar la Focus yo il consider ca pe un mic Dr Dre sa canti si sati produci tu mel tale si pe langa asta sa mai iasa si marfa …. cea mai tare mel e It’s Not So Hard feat. Stat Quo si Stat le are de abea astept Statlanta !!!

  4. Salah Edin l-am vazut aici live cand a fost, expresiv artist, dar, greu cu araba :))…din categoria Focus, Hi-Tek si sounduri similare, mai e tare Dewan Parker – The GodBody si Fredwreck mai produce foarte misto tot in stilul asta. Anyway, look out for Detox :)) :)).

  5. imi zice si mie careva cum se cheama alb lui Focus? ca se pare ca nu gasesc :-s

  6. Focus – Dedicated sau Focus Presents…Dedicated

  7. junker, ia-l de aici. http://www.dubcnn.com/mixtapes/focus-dedicated/

    daca nu merge, il bag eu in alta parte.

  8. merge merge , merci!🙂

  9. dar totusi, ce parere aveti de NY’s Finest alu` Pete Rock?

  10. nu stiu ce s-a intamplat… am pierdut complet din vedere albumul lui Pete Rock. poti sa te astepti la un post in curand despre NY Finest. dupa ce il ascult de 5 ori la rand.😉

  11. L-am ascultat cand a iesit eram super nerabdator. Sincer sa spun, ma dezamageste, ma asteptam la ceva in genul soul survivor, si suna facut in graba. Highlits: The best secret(feat. Lords of the Underground), That’s what I’m talkin’ about (feat. Rell) si POATE made man, dar per total, ma asteptam la ceva mult mai puternic. P.S. : mi se pare mie sau sunt la moda piesele despre dragoste (Focus a facut jumate de album pe tema asta si de la Pete Rock chiar nu ma asteptam :))

  12. si eu totusi am postat ceva aici si n-a aparut /:)

  13. mie imi place time,poate pt ca imi place si talib:d

Lasă un răspuns

