Concurs de taiat bituri

fonoteka.jpg

A aparut situl 77cuts cu un concurs la fel de frumos ca numele lui. Trebuie sa remixezi una dintre melodiile de pe ultima lor compilatie Fonoteka 1. Sampling est-european, tata! Downloadezi compilatia, iti alegi o melodie din care sa samplezi si faci un instrumental pe care (daca vrei… nu e obligatoriu punctul asta) bagi un rapper faimos. Si le-o trimiti lor. Castigi tricouri de la 16pads, sampleuri de tobe si un loc pe compilatia viitoare pentru remixul tau. Citeste pe site pentru mai multe detalii. Termen limita 31 martie.

Primul de-ai nostri care s-a bagat e Mista’B. Uite ce i-a iesit din piesa 9, Orkiestra Rozrywkowa PRiTV – „Czasem bez tercji„:

Mista’B cu Nas – Nas Is Like Remix

Iar K.ro a ars-o si el:

K.ro cu Jay-Z – Sweet Remix

Am probleme cu hostul acum si nu pot sa le bag sa le ascultati direct de aici inca.

20 responses to “Concurs de taiat bituri

  1. cam edgy suna….totusi interesant😕

  2. tare gogule…cred ca ma bag si eu:P…deci nu are rost sa mai intri si tu:))

  3. Iaca m-am jucat si eu cu piesa care mi-a placut cel mai mult de pe albumul ala si am remixat Nas is like, vezi pe email ce-a iesit si daca iti place posteaz-o si aici.

  4. super, maine incep sa experimentez🙂

  5. In sfarsit mi-a ajuns si mie Vibe-ul pe martie dupa o pauza de 1 luna in care a trebuit sa le trimit semnatura mea prin posta ca altfel n-au vrut sa-mi ia bani de pe card, e interesant, DeNiro pe coperta, e Hollywood issue, ar trebui sa-l pui si tu la download aici pt. cei care n-au acces la el.

  6. da, am luat si eu piesa 25 de pe compilatie si`am facut un remix la piesa lui Nas – If I Ruled The World🙂

  7. am incercat si eu cu aia dar armonia pe refren era la pamant cu ce aveam eu pe piesa, canta lauryn acolo pe cu totul alte note :)). Se pare ca nu-s singurul care asociaza soundul de pe fonoteka cu stilul lui nas😀.

  8. ai buba. broken link😦

  9. la mine merge perfect linkul

  10. am trantit si eu un remix ..il puteti asculta aici http://jascarameaua.blogspot.com/2008/03/jay-z-sweet-kro-remix.html
    nu mergea netu si ma jucam cu sampleurile si mi-a placut ce au avut ei akolo

  11. boy boy ce parere ai de albumu’ lu’ puya?

  12. in mare parte, instrumentalele sunt tipice puya, adica usor de uitat. „liberare usoara” avea potential la inceput, pana au intrat tobele alea disco specifice biturilor lui. „relatii” e chiar amuzanta (intr-un mod trist), cu copia aia de synth scott storch a la lean back. remixul crunk nu e destul de crunk. e doar inutil.

    dintre alea bune – negativul de la „un compromis in plus” e chiar foarte misto, te prinde si te tine. „poveste trista” suna ca un negativ de-ala epic pe care ar da young jeezy. si asta e BINE.

    dupa parerea mea, puya demonstreaza ca nu mai e nevoie de albume puya.

  13. ps: am avut si am in continuare mare respect pentru puya.

  14. daca tot suntem la subiectul albumul lui puya ..

    ne doare-n pula rmx e cam furata dupa lil jon – snap your fingers .. http://www.youtube.com/watch?v=dSUfN4vmYzc

    parerea mea.. ce ziceti?

  15. seamana notele doar … oricum bine zis nu e crunk e doar degeaba :)) …. „M-am nascut amarat” si beatu e de cupe de diamante cu jenti de platina :)) :)) …. mai bine statea linistit puya a mai incercat sa scoata un album mai demult si nu l-au lasat aia de la casa de discuri….pacat ca nu s-a lasat :))

  16. a doua intrare in concurs, prima piesa pe myspace🙂

  17. Suna a Pete Rock in zilele lui mai vechi😀 chiar imi place. P.S. la If I ruled the world scoate-o pe lauryn de pe refren ca nu e deloc in armonie cu pianul de pe piesa samplata, ia niste scratchuri ceva😉.

  18. Later edit: mai bine nu mai pune acapella pe ele, ca din ce mi-au raspuns cei de la 77cuts.com nu sunt interesati de artisti mari pe negative, ca o sa fie compilatie oficiala si nu vor sa dea o gramada de bani pe sampleuri cum ar fi nas, ca si eu tot nas am remixat.

Lasă un răspuns

