Luda. Doar Luda.

ludaluda.jpg

Ghici ce am pentru tine astazi. Ceva interesant, evident. Mai exact, vocile lui Ludacris de pe ultimul album, Release Therapy. Intreg albumul in varianta accapella, fara numar pentru baietii care stie sa remixeze. Ca de obicei, daca produci ceva interesant si mi-l trimiti la boyboyblog la gmail punct com, il bagam pe blog aici, sa te recunoasca lumea in metrou. You’ll be a star, baby.

Ia albumul de aici. Daca nu merge, l-am bagat pentru orice eventualitate si aici, si chiar si aici.

Update: Omul meu Mista’B e primul „star, baby” care ne binecuvanteaza cu un remix. Ascultati-l mai jos in toata splendoarea lui sau download de aici. Verdict: the Boy likes it.🙂

Ludacris – Do Your Time (ft Beanie Sigel, Pimp C & C-Murder) (Mista’B Remix):

http://www.digitalbucket.net/Public/Download.ashx?q=8a077824495ba42dbeccf55383649750

5 responses to “Luda. Doar Luda.

  1. Am trimis un remix, a ajuns ?

  2. fain remixul . are votul meu , oricat de mult ar insemna asta :))

  3. inseamna destul :)) ma bucur sa vad ca asculta lumea ceva pe aici

  4. Marfa Mista’ B Keep up with tha good work

Lasă un răspuns

