American Gangster Acapella

jayzizi.jpg

Cum a facut cu Black Album acum cativa ani, Jay-Z lanseaza si American Ganster in varianta acapella. Ia-l de aici si arde-l. Ca de obicei, daca faci vreun remix, da-mi o veste si il punem pe blog.

Au aparut intre timp remixurile. Astept si altele pe adresa boyboyblog [la] gmail.com

1. Mista’B – American Dreamin’ Remix (click aici, daca nu merge audio de mai jos):

http://www.digitalbucket.net/Public/Download.ashx?q=6c7e0e1c628410106de34213326ef2ec

2. Eastory – Roc Boys Remix (click aici, daca nu merge audio de mai jos):

http://www.digitalbucket.net/Public/Download.ashx?q=23feed15ac5758c5357299107b8671ad

Si nu uita ca jocul inca se defasoara, si deja au inceput sa apara raspunsurile corecte. Mai sunt 3 melodii de ghicit.

12 responses to “American Gangster Acapella

  1. Unde dau un send la remix ?

  2. trimite-mi-l pe mail la adresa boyboyblog [la] gmail.com

  3. Numai ca nu merge sa-i dau play

  4. buffering :-s

  5. ciudat. mie imi merge. nu ii merge nimanui piesa lui Mista? Mista, o pun si la download daca e ok.

    e bun negativul, imi place cum suna, si merge cu pitch-ul lui Jay. sa-l contactam, poate ii place si lui.😉

  6. ma bucur ca iti place cum suna😉 playul nu merge au mai incercat cateva persoane. E ok cu download nu e o problema chiar cautam un host sa-l pun de download sa mai dau la lume. Holla at Def Jam The Carter Administration. Mie nu-mi place deloc albumul lui Jay din pct de vedere instrumental, e sub restul. Ii facem album nou American Gangster Remixed Edition poate il arunca pe piata🙂

  7. Da.. am postat si eu de curand un remix la Roc boys… sa vedem cand ajunge..astept pareri

  8. Mai mista’b cand mai facem o noapte alba de remixuri?

  9. Sal boyboy, daca tia placut remixu sa stii ca mai am si altele in maneca… de la mai multi artisti. un click pe webul meu si le gasesti in player. astept pareri.mc :)>-

  10. am si eu niste demouri mi le uneste si mie cnv add : dj_advanced_bogdan@yahoo.com

Lasă un răspuns

