9th e primul

9th.jpg

Am scanat un articol despre 9th Wonder din SCRATCH (mai exact din ultimul numar din Scratch – in ambele sensuri ale expresiei – pentru ca s-a anuntat de ceva timp ca revista a fost inchisa definitiv). Da, 9th este ala care produce in Fruity Loops (FL Studio 6 mai exact), pentru nume ca Jay-Z, Destiny’s Child si Mary J. Blige. Am mai zis asta vreodata?

De curand a scos un album, volumul 2 din seria Dream Merchant, ajutat de un numar mare de rapperi mai mult (Sean Price, Mos Def, Memphis Bleek) sau mai putin cunoscuti. Chiar si vechii lui parteneri de trupa – Little Brother – apar pe o melodie. Albumul ti l-am pregatit deja, cand ai nevoie de o doza de boom bap clasic, o primesti aici. Oricum, pe langa articolul scanat (vezi mai jos) am mai gasit si un dublu interviu, cu el si cu legenda Pete Rock, care urmeaza sa scoata si el un album cat de curand. Interviul este pe pagina asta, de pe situl revistei online SCHEME.

Articolul de care iti ziceam:

9th_wonder_scr.jpg

Apropo de 9th: facusem candva o melodie care imi parea pe-atunci ca seamana cu stilul lui. Drept urmare o denumisem 10th Wonder. Ce zici:

9 responses to “9th e primul

  1. B2 e pe val….vrem cu Polow si Apex,poate si cu The Legendary Traxster sau Cool & Dre…

  2. e ceva gresit ca produce in FL?

  3. Asa spun de obicei oamenii care nu produc in FL. Nu uita ca eu folosesc chiar aceeasi versiune ca 9th.😉

  4. Ai auzit de La Fouine? E un dude francez , rapper evident. Suna dragut , plus ca e produs de Focus . Ar trebui sa asculti🙂 Aller Retour se cheama ultimul album

  5. e offtopic,dar nu merge lasat comment la „locul faptei”,deci te conrazic aici;”We takin’ over” a lui Khaled e facuta de Cool& Dre si nu de Danja.:)

  6. Da ai dreptate…m-am interesat si eu mai bine!…auzi,sa intri diseara pe mess ca am o idee misto care sper sa-ti placa!

  7. Cand ai timp sa intri pe mess…sa-ti spun ceva funky si fresh.:D

  8. Am ascultat si eu niste productii 9Th e foarte tare dintre care Mary J Blige – Good woman down m-a captivat in special.

Lasă un răspuns

