Scoala de Fruity Loops pt. 2

fl-tutoriale-pt-2.png

Continuam cu tutorialele FL Studio. De data asta furam cateva de pe Youtube si le dam drept ale mele (da, sunt atat de fluent in engleza). Cum te-am obisnuit, ceva pentru incepatori si apoi ceva pentru avansati.

Incepem cu informatiile de baza despre instrumentele VST: ce sunt si cum se incarca in FL. Daca nu stii nimic despre VST-uri inca atunci tutorialul asta iti va zgudui lumea:

Ceva mai avansat acum, despre Automation Controller:

Tutorialele astea doua sunt facute de situl Warbeats, un loc unde poti sa gasesti si sunete gratuite ca sa iti creezi niste kituri de baza pana strangi mai multe sampleuri de tobe sau alte instrumente. Pagina lor de download este aici.

Seria va continua peste vreo saptamana. Ne mai auzim pana atunci.

8 responses to “Scoala de Fruity Loops pt. 2

  1. poi jtii daca tot ai aici fl studio ia daca te rog contacteaza-ma shi tr shi mie sau alt program de fcaut muzik dar tot ceva ptr hip hop….daca chiar te rog am mare nevoie de el:d….multumesc anticipat

  2. aaaaaaaa……………..shi id meu andrada95_angel:d……..deci te astept cat de curand:d…

  3. De unde downloadez sample-uri ca pe situl ala Warbeats nu stiu de unde sa downloadez si m-am inregistrat acolo da nu stiu dc nu merge sa ma LOGHEZ…:|

  4. caut de ceva vreme muzica in FL Studio facuta de romani, dar nu am gasit decat 1 clip pe triuliu.Eu am postat pe youtube (cautati „bogdy123”) dar vreau sa ascult ceva facut de alti romani… asa ca anuntati-ma si pe mine daca folositi Fl Studio

  5. eo lucrez in Fl dar nu pot spune ca sunt un mare priceput am vreo 6 – 7 luni in Fl si fac cat de cat treaba in eL ..Iubesc programu ..e super nu am nimic p youtube sau p alte „saituri” ..dar o sa postez .. Sal!🙂

  6. Lucrez de ceva timp in mai multe programe , ca reason si fruity loops , insa recunosc ca am inceput cu FL.

    Bogdy123 , nu mai apari pe youtube, eram curios ce ai facut in FL.

    Uite ptr ca ziceai ca nu ai vazut nimic facut de alti romani iti dau linkul meu de pe youtube.

    da-ti cu parerea:http://www.youtube.com/watch?v=i2jGj0lu00s
    si

  7. si inca una :

  8. thepriestx dami si mie un ID de mess ca vreau sa te intreb ceva…

Lasă un răspuns

