Campania „citeste o revista!”

OFFTOPIC de data asta, nu vorbim de instrumentale.

Ti-am povestit cu putin timp in urma despre noul tip de abonament oferit de revista Vibe. Abia acum am observat ca au introdus pe site posibilitatea sa iti downloadezi copia trimisa lunar pe e-mail. Asadar, pentru ca m-ai onorat cu prezenta pe faimosul meu blog, primesti din partea mea revista pe luna august. In mod special imi place interfata prin care o citesti, este foarte confortabila. Revista il are pe T.I. pe coperta si o downloadezi aici.

vibratii.png

Nu o sa poti sa o iei cu tine la WC dar ii gasesti tu o intrebuintare pana la urma.

Dristor Boyboy.

3 responses to “Campania „citeste o revista!”

  1. sencs!

    tocmai mi-am făcut şi eu un abonament şi a durat mai puţin de un minut.

    chiar mă întreb dacă mi-au luat 5 lei de pe card (culmea e că atât mai aveam de toţi).

  2. da, dureaza foarte putin, chiar si satisfactia devine muta… 🙂

    ai aflat? ti-au luat 5 lei?

Lasă un răspuns

