Instrumentalele mele preferate

playlistul-lu-boyboy.jpg

Am zis de ceva timp ca fac un post in care prezint playlistul meu cu intrumentale de care nu reusesc sa scap, care ma bantuie si care ma invata meserie de cand am inceput sa ascult cum trebuie muzica. Sunt acele melodii la care ma intorc in continuu. Daca le pui in ecuatie pe toate o sa descoperi cine este Boyboy si ce ii apasa lui clapele. Nu vreau sa amai berez asa ca voi prezenta direct lista (ordinea melodiilor se bazeaza pe ratiuni pur artistice, nu coincide cu ordinea preferintelor mele). La sfarsit e linkul de unde downloadezi „albumul„.

01. Jay-Z – Never Change (produs de Kanye West) (dupa cum am mai spus intr-un post… este negativul meu preferat (si melodia mea preferata de asemenea) din orice epoca, stil sau gen muzical)
02. Nas – N.Y. State Of Mind (Part 2) (produs de DJ Premier)
03. Nas – Poppa Was A Playa (produs de Kanye West)
04. Cam’Ron ft Juelz Santana – Hey Ma (ft Juelz Santana) (produs de D R Period si Mafia Boy) (de pe ultimul album pe care a mai fost Cam’Ron relevant – Come Home With Me)
05. Jay-Z – Public Service Announcement (produs de Just Blaze)
06. Common – The People (produs de Kanye West) (o melodie foarte subtila, asculta toate nuantele, in special vocea lui Gil Scott-Heron a carui melodie „We Almost Lost Detroit” a fost samplata – asculta studiul de caz aici)
07. Young Jeezy – Mr. 17.5 (produs de Don Cannon) (un nou intrat in lista, o melodie simpla din perspectiva tehnica dar adanca si puternica prin rezultatul final)
08. Mobb Deep – The Start Of Your Ending (produs de Havoc) (este fascinant cum un producator/rapper precum Havoc poate pastra acelasi stil timp de peste un deceniu fara sa devina repetitiv. )
09. Snoop Dogg – Vato (ft B-Real) (produs de Pharrell) (daca iti amintesti, am avut noi o discutie foarte lunga si amanuntita in legatura cu instrumentalul asta)
10. Fat Joe – Safe 2 Say (The Incredible) (produs de Just Blaze) (motivul pentru care Just este si va fi producatorul meu preferat… la fel si Breathe, al lui Fabolous)
11. Jay-Z – It’s Hot (Some Like It Hot) (produs de Timbaland) (aici descoperi un Timbaland pe vremea cand era doar Timbaland si nu superproducatorul de astazi… era tanar, infometat si necrutator)

Click si asculta:

dlalbum.jpg

Din Dristor, Bucuresti, Boyboy zice pace si apasa play.

13 responses to “Instrumentalele mele preferate

  1. ny state of mind pt2 e melodia care mi-a atras prima oara atentia asupra lui Nas. Cred ca e melodia mea preferata la capitolul melodii „gloomy”🙂. puternic si rapperul si producatorul

  2. ah si inca un lucru … ma mira ca nu vad in lista ta Fabolous – Breathe si Cam’ron – Welcome to New York city😕

  3. despre breathe am vorbit, ai vazut, la melodia nr 10. dintre cele doua o recunosc pe breathe ca fiind mai buna, dar chiar si asa, prefer the incredible. topul este destul de subiectiv. nu ma astept sa fie valabil pentru nimeni altcineva.

    despre welcome to new york city… e foarte buna, dar nu o consider o executie exceptionala. nu le face pe TOATE clasice Just Blaze…😉

    nimeni nu poate fi mereu perfect, nu? nici dre, nici rza…

  4. mda imi trebuie ochelari =))

  5. Tupac nu apare in your playlist😦

  6. Pai vorbeam mai mult de instrumentale. Oricum, sa stii ca era gata-gata sa intre in playlist si melodia „Under Pressure” de pe Thug Life. Deci era pe-aproape si 2Pac.

    De altfel asta e albumul meu preferat al lui.

  7. All right bro mai linistit…;)

  8. I kno dis shit is probably not to be put here, but I love turntablism and a live instrument next to it.
    Really luv da jamz. And here’s one ryte hurr: http://youtube.com/watch?v=36Xt-XeWnHM

    Halla at me BoiBoi.

  9. boyboy ejti genial.cautam nijte kestii cu pharrell ji am dat d tn,ji de atunci sunt fidel.imi plac f mult instrumentalele tale.bafta

  10. multumesc famous. esti prea bun cu mine.🙂

  11. pls mai pui si tu un link sa pot sa le descarc?

  12. pls pune si tu un link ca sa pot descarca si eu mel.
    thx

Lasă un răspuns

