Scoala de Fruity Loops pt. 1

fl-tutoriale-pt-1.png

Stiu ca cei mai multi dintre voi folositi FL Studio ca sa va produceti hiturile fabuloase. Asa ca o sa fac lumea un loc mai bun printr-o serie de tutoriale FL. Pentru ca e primul post din serie pun si Biblia Fruity Loops (o downloadezi aici), o carte de vreo 360 de pagini despre FL Studio 6 (arma preferata a lui Boyboy). Apropos, am auzit ca Just Blaze a eliminat MPCul si s-a reprofilat pe Ableton Live. Facem o serie de tutoriale si despre Live in curand pentru ca, desi nu am facut trecerea inca, il folosesc din cand in cand.

Tutorialele nu-s facute de mine ci de producatorii FL-ului, deci sunt in engleza. Incepem cu interfata generala si apoi continuam cu noua mea unealta favorita din FL, FPCul. Este in esenta un MPC virtual (sau MPD, vezi postul anterior).

interfata.png

fpc.png

Continuam seria peste ceva timp. In postul urmator voi prezenta un playlist cu instrumentalele mele preferate asa ca stai pe-aici. Vine in 2-3 zile.

Din Dristor, Boyboy zice pace.

18 responses to “Scoala de Fruity Loops pt. 1

  1. fiecare are arma lui..eu tot incerc sa imi bag mac-ul k sa testez logic 7 pro..suna incredibil nu trebuie sa mai vii cu nici o clapa gen korg triton ,motif,dar nu stiu cat d usor poate s fie..am testat eu ableton si mi s pare ciudat..eu m-am obisnuit cu reason acum..si cubase-ul..interesanta chestia cu fpc-ul… nu stiam ..

  2. cn imi da shi mie fl va rog dar nu demo sau macar reason contactati-ma pe id-ul andrada95_angel:>…..shi dak se poate shi amndoua:p:-hbye

  3. ma andra fl e peste tot pe net ial de pe dc++

  4. Frate care ai rabdare sa ma inveti si pe mine cate ceva despre FL… Ca nu stiu cum sa fac un neg sa se auda cat de cat bine…
    Va rog din tot sufletu..Id: baboo_relax

  5. Am si eu nevoe de o informatie.. nu reusesc sami dau seama cum sa trec la urmatoarea parte a melodiei si sa le pun sa cante legat.. de exemplu..fac o secventza de 4 8 beaturi.. si nu stiu sa continui .. ma poate ajuta cineva ???

  6. livu69 IDu meu datimi add pls

  7. Nene ce VST folosesti???
    TE stii nene!

    La piesa „british” e un sunet care pare „detuned”.E intentionat asa?

    Peace

  8. no doubt. nu strica putin disruption niciodata.😉

  9. care ma ajuta si pe mine ??? vreu sa invat sa tot ce se poate despre hip hop

  10. id de mess booker_alin

  11. vreau sa invatz sa utilizes FL 8 sau 9…ma poate ajuta cv…????id-ul meu e zippo_tano

  12. nu mere sa down filmu :((( :(((

  13. I-mi spune si mie cineva cum se salviaza proectul in Fl Studio???? de exemplu am facut o melodie shi vrau so continui si miine….. cum o pot salva ca proect????? multumesc

  14. un mic ajutor pls g1.loop

  15. Ce sa mai spun. Imi vine sa rad :))

  16. Fratilor🙂 aveti de invatzat sa lucraci cu fl😉 daca vreti sa invatati ma gasiti pe now_dj.hash demouri,piese etc😉 tnx :*

  17. ma cum descarc fl studio ?? nu demo peste tot ii nma demo:| plz contactatima la id: darius_dragutsu >:d<

Lasă un răspuns

