Concurs Scratch Mag

scratch_contest.jpg

A aparut un nou concurs pentru producatorii de Hip-Hop, de data asta organizat de Scratch Magazine si T.I.. Ca de obicei la concursuri de-astea, formatul este usor de digerat: downloadezi acapella de la melodia „You Know What It Is” (T.I. cu Wyclef), o remixezi si o bagi pe pagina ta de MySpace (disponibila de download!) pana Sambata 21 iulie, anuntandu-i in acelasi timp pe Scratch Mag printr-un un mesaj cu subiectul „T.I. REMIX”.

Vocea o downloadezi din mai multe locuri posibile: de aici, de aici, de aici sau de aici (eu n-am reusit inca, aveau serverele ocupate). Castigatorul va fi anuntat Duminica 22 iulie (pana atunci trebuie sa-ti pastrezi melodia la download pe pagina ta de MySpace). Castigi un tricou, o revista de luna asta si unul din numerele trecute, la alegere (eu as lua-o pe-aia cu RZA) si postarea melodiei pe pagina revistei Scratch. Nu-i mare premiu.

Detaliile oficiale le gasesti pe blogul lor de pe MySpace.

Spor la compus si daca iti iese ceva frumos da-mi si mie link, il bagam pe blog aici ca sa te asculte toata lumea.

Update: Se pare ca au extins deadline-ul. Poti sa faci melodia pana Luni.

Linkuri: doar doi oameni s-au bagat pana acum, eu si K.ro. Daca mai aveti, trimiteti linkuri sa le bagam aici:

www.myspace.com/whatupboyboy

www.myspace.com/karoyo22

6 responses to “Concurs Scratch Mag

  1. am trimis si eu s a vdm c iese..oricum ma pliktiseam p aks ..am avut c face :))..si am facut chiar 2 remix-uri ..mi-a fost cam greu sa aleg ..dar am ales unu si l-am pus p http://www.myspace.com/karoyo22

  2. bun bun. oare nu poti sa le pui pe amandoua pentru concurs? oricum, buna melodie, oricum asteptam doar calitate de la tine😉 azi cred ca incerc si eu o executie.

  3. ms..nush.. nu stiu daca ai ascultat ce au facut oamenii dp afara..am asc niste tipi care nu aveau nici o treaba…vocea era p langa bit =)) ..si mai aveau si com cv d genul uite c tare sunt …ai vazut k primesc bituri k demo pt revista?scrie la ei p pagina..

  4. da, pai au o sectiune in revista numita „please listen to my demo” dar e cam inutila. tot ce fac este sa isi dea cu parerea, nu primesti nimic. in plus chiar si promovarea care ar trebui sa rezulte dintr-o astfel de expunere lucreaza un pic invers – mai mult te face sa pari amator daca apari acolo, pe sfertul ala de pagina. un artist (chiar si independent) care te vede acolo nu va fi impresionat si atras sa colaboreze, ba chiar dimpotriva…

  5. pai e tunci e naspa…eu inainte m mai bagam p rock battle cu bituri la bataie si puteai sa castigi si bani si sa iti vinzi marfa dar aia erau stransi in echipe si votau impotriva ta si era aiurea..cum eu eram singur…mai stiu cv d faboulous k primeste bituri ..scria p pagina lui inainte cv…

  6. ma apuc si yo acu😀 sa vdm😛

Lasă un răspuns

