Alcool + producatori = real talk

M-am intors, e Boyboy, producatorul preferat al mamei tale preferate. Stiu, stiu… nu am mai scris de mult. Am cateva examene la facultate care imi ocupa mult timp zilele astea. Din aceasta cauza am pregatit de data asta un post scurt si rapid.

E vorba de un interviu destul de interesant cu Devo Springsteen, un producator mai putin cunoscut care lucreaza cu Kanye West de ceva vreme si care a produs alaturi de acesta Diamonds from Sierra Leone (adica asta), primul single de pe Late Registration, al doilea album al lui Kanye.

Cinic si beat. Poate sa existe o combinatie mai buna? Omul este suficient de amuzant cat sa merite o privire. Si din cand in cand le mai zice si pe bune, fara sa se ascunda dupa degete (alcoolul are de obicei efectul asta). Apasa play:

Din Dristor, Bucuresti, Boyboy da examene in loc sa produca urmatorul tau hit. Sunt „kameeleoned_out” pe messenger daca ai totusi nevoie de hitul ala.

Lasă un răspuns

