Interviu cu Boyboy

head.png

Am fost invitat de 16pads.com sa dau un interviu ca urmare a rezultatului ultimei batalii de instrumentale.

A iesit interesant deci click aici ca sa il citesti. Si nu uita ca pe 28 aprilie incepe marele 16pads Beat Battle 003. O sa fie imens. Si distractiv. Sper sa participati toti.

Update: concursul a inceput, se termina Sambata, pe 5 mai. Pagina concursului este aici.

Pana data viitoare, Boyboy zice pace.

5 responses to “Interviu cu Boyboy

  1. bravo tinere, si nu mai fi asa lenes

  2. bv boy2 si cum zice skizzo numai fi lenes😀 pace

  3. bv omu`,mult succes in continuare!

  4. Frumos. L-am citit. Am o idee. Da-mi un mail.

    florin@hi-q.ro

  5. frumos. mi-a placut ce am vazut aici. bravo.

Lasă un răspuns

