Rick Rock si guma de mestecat

rick-rock.jpg

Boyboy, am revenit, chillin’ like a villain.

Nu scriu post lung azi pentru ca sunt racit. Da, vad ironia. Nu sunt sick doar la figurat, ci si la propriu. Acum… ai auzit vreodata melodia asta? E un pic mai veche, a aparut pe un mixtape si se aude si in fundal, pe albumul Real Talk al lui Fabolous, la sfarsitul melodiei Baby. Vorbesc despre melodia lui Fabolous Bubblegum:

Ce informatii am despre melodia asta? In primul rand ca a fost creata de Rick Rock (care a mai facut I Know What You Want a lui Busta cu Mariah Carey; tot el a facut si Can’t Deny It al lui Fabolous cu Nate Dogg; tot a lui este si Change Tha Game a lui Jay-Z de pe Dynasty Roc-La-Familia si mai are si multe instrumentale pentru E-40). Ce alte informatii mai am? Ca nu imi place foarte tare, mi se pare prea Neptuney (ceea ce e rau cand nu e facuta de Neptunes).

Dar cea mai importanta bucata de informatie dintre toate este faptul ca productia live a acestei melodii a fost prinsa pe banda. Bineinteles ca o am pregatita pentru tine (no pun intended), check it out:

Atat pentru acum, Boyboy producatorul anului, ma intorc la pastilele mele.

4 responses to “Rick Rock si guma de mestecat

  1. …post dedicat lui „Nea G.G”.

  2. vai iti multumesC :)) te-am chinuit😀 rorry :)>- pace

  3. iar ai murit :((( nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  4. Pingback: Ice Cube pe WC « Boyboy despre instrumentale in Hip-Hop

Lasă un răspuns

