Trei idei

M-am intors, e Boyboy cine sa fiu? Azi o luam punctual (ia-o tu punctual, ba!).

Unu:

In primul rand, un concurs pentru producatori. Pe scurt, creezi un negativ pentru remixul melodiei Jimmy Crack Corn a lui Eminem si castigi doua saptamani de difuzare prin rotatie la radioul lui Shady, Shade 45. Ar fi fost frumos daca nu ar fi fost deschis doar pentru „legal residents of the contiguous United States„.

Eu am decis totusi sa il tin in continuare, doar pentru „legal residents of always surprising Romania„. Bineinteles este deschis si pentru fratii mei de peste hotare, cum e Ursu’ din Carpati din Germania (omule, cand ne prindem pe mess?🙂 ). Premiu? Am si asta. Bagam instrumentalul pe „Boyboy despre instrumentale” intr-un post special si vorbesc despre tine putin. O mini recunoastere nationala, ce poate fi mai frumos?

Acapella o downloadezi de aici. Situl concursului este aici. Ai pe dreapta adresele mele daca faci melodia si vrei sa o bagam pe blog.

Doi:

La adresa asta te asteapta filme cu producatori in timpul actului creatiei. Sunt multe si unele destul de interesante. Get ‘em while they’re up.

Trei:

Am auzit toti despre Moga si cazul melodiei copiate (multa lume nu stie totusi ca problema este mai simpla: si Moga si E-Type s-au inspirat din aceeasi melodie din folclorul nostru; din cate cunosc eu Moga nici nu stia ca exista piesa lu’ E-Type). Totusi este cu totul altceva cand diseaca problema un om care chiar se pricepe si o face intr-un mod structurat si plin de credibilitate. Asa cum am gasit-o si eu, ti-o arat si tie. Save link / save target aici pentru expertiza Eurovision scrisa de Dan Dediu (ia-o pentru ca e mai interesanta decat iti imaginezi). P.S.: ai observat ca „Eurovision” este printre acele atat de putine cuvinte care se pronunta asa cum se scriu (cum e si normal in limba romana)? Nu il pronunta nimeni ca in engleza si nici nu suna ciudat pentru ca il pronuntam in felul nostru. Ar fi frumos ca majoritatea cuvintelor straine sa se pronunte „ca in romana” si sa nu ne mai vindem atat de usor cultura. Cu asta se incheie propaganda mea nationalista.🙂

Bonus, un instrumental care imi place foarte tare, poate singurul beat din categoria „vocilor de fundal” inventata acum mult timp de Swizz Beatz care mi-a atras cu adevarat atentia. Daca si pianul ar fi fost mai tight atunci ar fi fost un instrumental de nota zece. Dar nu e. Gillie Da Kid Holla Back:

Peace and love.

4 responses to “Trei idei

  1. Cel mai bun post al tau, pana acum! Felicitari!

  2. 🙂 yo m-am bagat ne auzim pe mess😀 peace and love for the nr 1 producer😛

  3. yo am terminat, cand esti pe mess dai un buzz peace

  4. Pingback: Minimalism sau lene? « Boyboy despre instrumentale in hip-hop

Lasă un răspuns

