Cu Weird.I.Am in studio

williamcrop.jpg

Daca nu ar fi explodat de curand pe mai toate albumele rapperilor mainstream nu as fi vorbit acum despre Will.I.Am. Nu e foarte interesant el nici asa, dar in Black Eyed Peas nici macar atat.

Totusi este in studio cu Nas si mor dupa scenele astea din culise care ii implica pe producatori. Ceea ce surprinde este cat de ciudat e Will.I.Am. Poate la fel de ciudat ca si faza din primul film in care Nas, vorbind despre sampleul comun al melodiilor Thief’s Theme si Hip Hop is Dead, ii zice „I had used that before, on my last album” si Will zice „…Yeah?” de parca nu avea nici cea mai vaga idee. That’s not gangsta.

Si cand vorbeste despre alte proiecte, imaginati-va: Will.I.Am si John Legend in aceeasi camera… aia da salata de fructe. Imi retrag cuvintele, imi place John Legend. Acum filmele:


Lasă un răspuns

