Be right back…

Este ora 5 in momentul asta. Dimineata. Sunt imbracat, aranjat, in 2 minute o sa plec la gara. Stau vreo 5 zile in Bulgaria. Nimic extrem de spectaculos dar nici banal. Cand ma intorc recuperam.

Te las acum cu beatul care m-a obsedat de cand am vazut videoclipul pe youtube. Produs de J.U.S.T.I.C.E. League, Bury Me a G este singleul lui Young Jeezy de pe ultimul lui album (The Inspiration). O creatie in stil clasic, un instrumental fascinant, cu un pic de epic si potrivit perfect cu vocea murdara a lui Jeezy.

[odeo=http://odeo.com/audio/4628583/view]

Si daca te uiti atent la videoclip pe youtube o sa il observi pe Omar (Michael K. Williams) din The Wire jucandu-l pe unul din haterii din masina. Now that’s hot! Daca nu stii ce-i The Wire e timpul sa te pui pe downloadat. Si nu doar pentru ca e serialul meu preferat, ci pentru ca e bun.

Din Bulgaria, Boyboy spune pace si La Multi Ani!

*Later edit: M-am intors. A fost gangsta. Haha.

5 responses to “Be right back…

  1. 1st ai un blog frumos, e bine ca itzi shi faci timp sa postezi. Imi place ca you get your facts right !
    Albumu lu Jeezy e bun…ar fi bine sa pui numele intreg al albumului deoarece cel anterior purta acelashi nume (just a thought) The Inspiration 102 Thug Motivation. Oricum ai putea adauga la beaturi care ne obsedeaza de la Jeezy shi I Luv It(1st single) shi 3A.M a lu Timbo, Go Getta pr de The Runners. Ma ashteptam mai mult de la Collipark pt Jeezy dar…se pare ca nu. In fine The Runners merita respect shi pt ce-au facut pe single-u lu Trick Daddy. Ah Jeezy trebuia sa mai lucreze cu Mannie Fresh cum a facut pe primu album…cred ca avea numai de cashtigat. Oricum din punct de vedere al productziei Back By Thug Demand>>Thug Motivation 102 . E shi diferentza Miami/ATL style so…

    Anyways, Holla @ me
    iceberg_niggaz@yahoo.com

  2. Nu, de fapt numele complet al albumului este The Inspiration: Thug Motivation 102, diferit de primul care se numea Let’s Get It: Thug Motivation 101. M-am gandit ca sunt cu atat mai cool si mai in-the-know daca il scurtez.😉

    Acum m-am intors, de vreo 3 ore, si am intrat repede sa vad ce s-a mai intamplat. O sa citesc mai cu atentie comentariul tau (e lung!🙂 ) si iti raspund mai detaliat later. Dar pe scurt, adevarul e ca nu am ascultat cu atentie inca albumul lui Jeezy, doar singleurile (vorbisem mai jos de celalalt). Trebuie sa-l trec prin filtru inainte.

    Dar imi pare bine ca ai comentat, dupa cum vezi e prea liniste…

    1

  3. A si inca ceva, Kin, am citit niste thug poetry de-ale tale… imi place cubul rotund. keep it up!

  4. ah…multzumesc mult ! Dupa cum vezi, la mine a murit cam tot, de mult, nu ash putea spune ca sunt ocupat pt ca atunci ash avea timp de toate. Sper ca anul asta sa ma pun pe picioare shi sa dedic timp shi bloggului.
    One

Lasă un răspuns

