Concurs pentru producatori

the_set.jpg

Ati auzit de SOHH.com nu? Am vrut sa par trendy si sa sar peste abreviere transcriind textul exact cum a fost el la origine dar a durat destul de mult timp pana am gasit sensul real al literelor. Imi sugerau ceva clasic si fermecator ca Soul of Hip-Hop. Surpriza a venit odata cu dezlegarea misterului. Literele semnificau un prozaic „Support Online Hip-Hop!!”. Nimic fermecator in that.

Dar nu asta este important. The Set, in schimb, este. The Set este concursul organizat de SOHH.com prin care producatorii tineri din genul asta magic numit Hip-Hop trimit unul dintre numeroasele lor instrumentale, melodia lor cea mai buna, spre a fi judecati de nume mari ca (pana acum) Swizz Beatz, DJ Toomp si Jazze Pha pentru ZERO castig material dar atat de multa mandrie si incurajare. Toate episoadele sunt inca sus pe site si la fel de interesante ca in ziua in care au fost uploadate. Cu siguranta poti invata ceva nou.

Inainte sa ma intrebi, da, am trimis si eu (prima melodie de pe myspace). Problema este ca nu s-a mai miscat nimic si nu a aparut ceva nou pe site de mai mult de un minut. Sper sa isi reia activitatea si, daca va incita sa aflati o fantezie de-ale mele, sa judece Just Blaze urmatoarea runda. Slabe sanse, nu? Nu neaparat. Voi puneti-va pe creat si trimiteti cat mai multe! Sa fie acolo, la dosar. Nu stii niciodata cine le aude.

Lasă un răspuns

