Drespre Dre

dre.jpg

Vreau sa aflu ceva. Spune-mi sincer: daca nu stiai ca beatul asta este creat de Dr. Dre, ti-ar fi placut?

Melodia este Nas ft The Game & MarshaQB True G de pe urmatorul album al lui Nas, Hip-Hop is Dead sau …the N (cum o ramane pana la urma):

[odeo=http://odeo.com/audio/3527833/view]

Pace.

4 responses to “Drespre Dre

  1. Abia acum aflu ca asta e produsa de Dr Dre. Imi placea f mult si inainte sa stii :>

  2. da, a mai crescut si in ochii mei intre timp🙂 dar tot ma asteptam la mai mult din partea lui. mai ales cand colaborezi cu nas. cu nas?! i-as da cel mai bun bit din istoria biturilor. but maybe that’s just me.

  3. inainte sa stiu**🙂

  4. heh , nu sunt eu omul beaturilor , dar au inceput sa ma intereseze mai mult de curand, si nu stiu , asta pur si simplu mi-a placut f mult. m-a atins :>

Lasă un răspuns

