Just Blaze e cu mine!

Pe pagina lui de MySpace, Just Blaze are o melodie care se numeste Bored. Du-te pe pagina mea de MySpace si apasa pe numele lui, e primul in lista mea de prieteni.

Acum… melodia asta e ceva deosebit. Justin a luat o melodie ultracunoscuta, si anume Superfreak al lui Rick James, a facut ce face el de obicei si a scos melodia de care vorbeam. Care melodie este incredibila. Dupa cum povestea, vroia doar sa inregistreze ceva rapid, ca sa spuna intregii lumi ca pagina de myspace respectiva este cea oficiala. Si ii trebuia un beat. A luat primul vinil care i-a facut cu ochiul si in cateva minute a terminat melodia. Cand am auzit-o prima data m-am gandit (si am comentat pe pagina) ca ar trebui sa o refaca (asa cum sugereaza si el cand vorbeste peste melodie) si sa o vanda cuiva, pt ca e prea buna ca sa o lase in pace.

Zis si facut. Cine ajunge sa cante pe ea? Jay-Z, who else? Si a fost DOAR IDEEA MEA! Heh.

O bag si pe asta, pentru ca merita.
[odeo=http://odeo.com/audio/2243064/view]

2 responses to “Just Blaze e cu mine!

  1. acuma am observat frate ca influenta ta, o adus negativu bored pe albumu lu` Jay-Z, piesa kingdom come🙂

  2. si nici macar un telefon de multumire nu am primit…

Lasă un răspuns

