Ce-i cu Hip-Hopul asta?

Ce-i cu Hip-Hopul asta de imi place atat de mult?

Avand pregatire de producator, prima data cand ascult un album ma intereseaza mai mult instrurmentalele si feel-ul per total. Rimele vin dup-aia. Dar sunt rare cazurile in care un rapper netalentat are calitatea de a alege instrumentale bune. Deci se echilibreaza in cele din urma de multe ori.

Nu e mereu asa totusi, mai sunt si rapperi extrem de talentati care nu au beaturi. Inca imi aduc aminte de cate ori am ascultat albumul lui Vexatu desi negativele erau greu de suportat… Se poate si asa.

In ultimul timp am resimtit o pasiune obsesiva pentru melodia lui Yo Gotti – That’s What They Made It Foe produsa de Scott Storch. Care este un exemplu rezonabil de melodie cu instrumental puternic (asculta-l de 10 ori si o sa vezi) si rime slabe. Macar flow-ul e la ordinea zilei la ei. Cum ii zicea Woody Harrelson lui Westley Snipes in White Men Can’t Jump, ceva de genul „Tu ai prefera sa arati bine si sa pierzi decat sa castigi aratand urat…” Cam asa e cu flow-ul la ei. Chiar daca nu zic mare lucru, suna bine pentru ca au flow si melodia se vinde.

Daca numeri de cate ori zice Yo Gotti numele lui Scott Storch pe melodia asta (vreo 5 ori parca) o sa ramai surprins. Cultul producatorului este la mare pret acolo iar la noi aproape inexistent.

P.S. Am pagina de MySpace. Am bagat trei beaturi acolo, ca sa „ne cunoastem”. Boyboy pe MySpace.

3 responses to “Ce-i cu Hip-Hopul asta?

  1. Interesant blog rulezi pe-aici🙂 Bine ca se misca treaba, bine-ai venit in blogosfera B-)

  2. appreciate it. o sa ma straduiesc sa-l fac din ce in ce mai interesant. sa vedem cum facem sa discutam si despre muzica mea si a voastra (tuturor), poate punem cateva freestyleuri pe undeva.😉

  3. Pingback: Sa revenim… « Boyboy despre instrumentale in Hip-Hop

Lasă un răspuns

